Raam niet open hoe te maken?

Gestart door Volvo850Luxury, 29-07-2013 22:20:42

Vorige topic - Volgende topic

Volvo850Luxury

)()()sT

Nou wil ik nog even 2 dingen zeggen:

Allereerst siert het je dat je je excuseert (hoeft helemaal niet officieel hoor), kan me wel voorstellen dat je geïrriteerd was dat 's avonds laat je raam niet dicht ging. Hopelijk is/wordt het snel gemaakt :)

Daarnaast heb ik helemaal niet letterlijk gezegd dat jij die schakelaar er zo uit kon wippen.
Oké, ik had misschien voor jou het woord 'paneel' of 'unit' moeten gebruiken ipv. schakelaar, maar bedoelde dat hele ding, ofwel: schakelaars.
Ik refereerde immers naar een boven mijn post genoemd topic waarin het reinigen van de schakelaars van de *70 werden beschreven en waar dus de hele unit uit de deur werd gehaald.
Enige wat ik zei was dat ik dat ook had gehad en dat demonteren geen uren duurde en dat reinigen makkelijk was en hielp.

Maar ach, we zijn weer een dag verder, de zon schijnt en alles komt goed :D

mitsupiet

Citaat van: Volvo850Luxury op 29-07-2013 22:20:42
Mijn topic is verdwenen dus ik doe het hier maar.

Wil nog even mijn excuses aanbieden aan de mensen die ik beledigt heb, bedoelde het niet zo was gewoon chagerijnig na een nacht niet slapen + de stress met dat raam.
Gelukkig stond er nog een goede tip tussen met een link naar hoe het echt moet zo dus: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,25665.960.html
Wil die jongen nog even bedanken voor de tip met de link erin ( weet niet meer wie het was )

Ik reageerde zo bot omdat j()()st zij dat ik gewoon het knopje eruit kon wrikken ( terwijl dit helemaal niet kan! )
Je moet dus de hele console loshalen zoals later in dat topic verteld is, vind het ook heel zonde dat het topic weg is ivm andere mensen die hetzelfde hebben het probleem dan kunnen opzoeken.
Dus J()()st excuses voor mijn reactie, maar ik heb liever een duidelijk antwoord dan een antwoord waar ik niks aan heb ( wat jij zij kon gewoon op geen enkele mogelijkheid de hele unit moest los )

Hoop dat jullie het snappen.
En mods, zoals ik al zij is het zeer zonde dat het topic is verwijderd door 1 botte reactie van mij, want er stond later een tip in waar veel meer mensen wat aan kunnen hebben.

:eusa_clap:

Te hard geschrobt.......

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

UserID6342

Beide kusje der op en klaar ;D

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

volvobug

Siert je Volvo850Luxury. Bij twijfel anders nogmaals bevestiging vragen, en stoeien met de zoekfunctie kan ook geen kwaad  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

The Demon

Citaat van: Dirk342 op 30-07-2013 11:55:48
Beide kusje der op en klaar ;D
Als jullie maar niet spetteren  ;D

Groet,
The Demon.

Ronald21

Volvo850Luxury

Mooi dat het opgelost is, laat dit topic maar open zodat andere mensen er nog wat aan hebben :) ( topiclink met hoe het moet staat erin )

Volvo850Luxury

Heb het net voorzichtig geprobeerd, het lukt dus niet het rechter deel komt niet vrij.
Iemand nog een tip?
Heb het precies hetzelfde gedaan zoals in mijn beginpost staat, dus met 2 schroevendraaiers rustig omhoog proberen te wippen.
Hij gaat wel een stuk omhoog maar de rechterkant blijft gewoon steken.
Is het niet slimmer om mijn console gewoon los te halen?

grijzev70tdi

Is wel makkelijker, armleuning omhoog, kapje wat in het bakje zit weg halen. Daar zie je 2 torxjes zitten, draai die los. Vooraan onder de asbak, zitten ook 2 schroevjes in de achterkant. Dan wip je het bakjes eruit, stekker van de aansteker los. Dan zie je 2 of 3 grote stekkers zitten, geel en grijs dacht ik, deze los trekken. Dan zie je weer 2 torxjes zitten, die losdraaien. Kapje onder de handrem los trekken, handrem omhoog halen, en console omhoog tillen
Grolsch, het klinkt al lekkerder

UserID6342

Weet niet hoe groot je handen zijn en hoe handig je bent, maar ik trek / duw ze er zo uit.  Kapje onder handrem even weghalen, handrem zo ver mogelijk omhoog trekken, je vingers door de opening heensteken naar de raamunit toe en dan kun je 'm er meestal wel zo uitwippen, kant voor kant want er zitten 2 veren die 'm nu tegen houden.

Anders op de manier van Jasper en tunnelconsole geheel loshalen.

Volvo850Luxury

Bedankt voor de tips, morgen weer wat te doen dus.

Volvo850Luxury

Vandaag mee begonnen, het is gelukt.
Was wel echt een klote werk eerlijk gezegd, wat een gepriegel met al die klipjes etc.
Maar het is gelukt!