B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Ries van de Zilverschuit

Hé, Bouke, ga je commercieel met je hobby? En het pakhuis al vol liggen met voorraad? Mijn potje was zit nog vol, maar ik ben mijn wasspons kwijt geraakt...
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Sbv

Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 11-09-2013 22:21:28
Hé, Bouke, ga je commercieel met je hobby? En het pakhuis al vol liggen met voorraad? Mijn potje was zit nog vol, maar ik ben mijn wasspons kwijt geraakt...
Bouke levert graag een nieuwe  ;D

elianmars

Citaat van: Sbv op 11-09-2013 22:37:24
Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 11-09-2013 22:21:28
Bouke levert graag een nieuwe  ;D

Eentje maar?  :eusa_think:  ;D

Ries van de Zilverschuit

Hmmm, maar een doos bestellen dan?
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Vulk

Ik moet ook nog maar eens wat bestellen. Ik ga er van uit dat de webshop met persoonlijk advies komt?!

Veel succes!

MarcoV

Leuk Bouke en Nathalie, veel succes met de handel!

MarcoV

Bouke

Dank alle voor de positieve reacties :eusa_clap: we gaan allemaal wel meemaken hoe het gaat lopen

Bouke

Vandaag de auto is grondig uitgemest en dat was nodig. Hij lag vol met zand en andere meuk. Ook ff gewassen en in de Qd+ gezet wat een fijn spraytje is dat toch.
Morgen een poging wagen om de cy van Jan weer een stuk verder af te maken, hij schiet al aardig op.

triton

Succes met de webshop en het poetsen .
Professioneel raddraaier

Bouke

Citaat van: triton op 14-09-2013 20:53:58
Succes met de webshop en het poetsen .
Tnx Dre

big ben

Alle "geluk van de wereld" gewenst  :eusa_dance:

Sbv

Kom op heren bestel dan lekker veel bij hem dan komt het wel goed met dat succes  ;D

Bouke

En weer wat verandering voor de R :eusa_dance: Ik heb De 320 remmen van Martijn overgenomen,deze passen als het goed is zo achter mijn Satillites en ook achter Titans :eusa_dance: :eusa_dance:

Ik krijg het niet goed op de foto maar de middelste las zit een scheurtje is , die moet ff overnieuw gelast worden

Sbv

Mooi spul bouke. Het zal wel wat beter remmen dan de 302 remmen

Martijn_B

Een scheurtje?!?!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software