B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: elianmars op 30-08-2014 21:44:33
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 30-08-2014 20:48:12
Wat kan dan de reden zijn van dat weigerachtige gedrag?

De kleur van de wagen  :eusa_whistle:

Ik zei nog zo: koop geen groene. Maar niet luisteren hoor :eusa_wall:

Serieus: de vraag van Ewout is ook precies de vraag die bij mij op kwam. Waarom kan Fasttech het wel en Schutten niet? En waarom laat de auto zich niet chippen?

Hoe ben jij dan trouwens thuis gekomen als het ding niet meer rijdt?

Sbv

er zat oem software in de auto, recent door dealer erin gezet

Taranis

Citaat van: Sbv op 30-08-2014 21:59:59
er zat oem software in de auto, recent door dealer erin gezet

Dus?

Sbv

ikke niet snappen dat het flashen niet wil..

leons850

Waarschijnlijk is het een nieuwere versie en dat hij er daarom nog niet in kan.
Dinsdag gaat hij hem weer ophalen, kunnen Bouke en ik mooi samen kijken of ze een beetje willen door rijden.  :angel:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

elianmars

Citaat van: Taranis op 30-08-2014 21:58:10

Hoe ben jij dan trouwens thuis gekomen als het ding niet meer rijdt?

Met een "leenauto" van Schutten.

Sbv

Citaat van: leons850 op 30-08-2014 22:28:28
Waarschijnlijk is het een nieuwere versie en dat hij er daarom nog niet in kan.
Dinsdag gaat hij hem weer ophalen, kunnen Bouke en ik mooi samen kijken of ze een beetje willen door rijden.  :angel:
Wat ik nog steeds niet begrijp, er zit oem software in. De auto is niet te flashen en hij rijdt nu niet meer? Ik lees dat als de auto is half geflashed. Bios firmware update error of iets.
komen er nog updates dan van een 15 jaar oude auto

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

KIM

Soms heb je dat dat het niet te flashen is.
De ECU uit de S70R van Auk was ook niet te flashen.

Waarschijnlijk lukt het wel om het geheugen leeg te halen maar niet om het te vullen.

Maarreh; lekker dwars karretje Bouke  :P

Bouke

Ja ach het begint bijna te wennen dat er niks van zelf gaat bij dit hok :evil:

vincen tdi

Die auto heeft gewoon tachofobie en laat zich daarom niet goed chippen  ;D ;D :evil:
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

Bouke

Citaat van: vincen tdi op 31-08-2014 15:54:26
Die auto heeft gewoon tachofobie en laat zich daarom niet goed chippen  ;D ;D :evil:
Planken koorts denk ik ;D

Bouke

Doppie is weer terug bij zijn baasje :eusa_dance: ik ben gisteren met de leenauto weer naar Haaksbergen gereden. Bij Ijsselstein had ik afgesproken met Léon op de Carpoolplaats en van daar samen opgereden naar Schutten. Daar kreeg ik gelijk de sleutel van mijn doppie on te rijden. Nou hij doet het echt heel lekker nu en erg blij mee. Sebastiaan vertelde dat de ecu is vevangen omdat die van mij toch kapot was in het ontstekings gedeelte.  Verder zijn ze bezig geweest met auto van Léon en ik heb lekker zitten kletsen met Johan ;D later op de avond nog mee geweest met testen , ja dat gaat aardig pittig af en toe maar wel gaaf om mee te maken :eusa_dance:

Taranis

Dus het waren niet alleen je bobines maar ook de ECU die naar de maan was? Duur geintje dan nog alles bij elkaar of valt het mee?

Wat zou nu ongeveer je vermogen en koppel moeten zijn?

Mooi in elk geval dat je het plezier in de auto weer gevonden hebt :eusa_clap: