B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Citaat van: Taranis op 03-09-2014 08:34:46
Dus het waren niet alleen je bobines maar ook de ECU die naar de maan was? Duur geintje dan nog alles bij elkaar of valt het mee?

Wat zou nu ongeveer je vermogen en koppel moeten zijn?

Mooi in elk geval dat je het plezier in de auto weer gevonden hebt :eusa_clap:
Was idd een dure grap, maar Sebastiaan wist niet wanneer de ecu kapot is gegaan en heeft die voor zijn rekening genomen , wat ik erg nobel van hem vind.  Ik heb daar ook wat terug voor gedaan in de vorm van een leuk pakket met detail spullen.
Maar hij loot nu gelukkig weer mooi.

Taranis

Citaat van: Bouke op 03-09-2014 08:47:07
Sebastiaan wist niet wanneer de ecu kapot is gegaan en heeft die voor zijn rekening genomen

Zo dan, netjes :eusa_clap:

Nu voorlopig genieten ;)

KIM

En ik ben er bijna zeker van dat je de auto met dit probleem hebt gekocht Bouke. Hier moet de vorige eigenaar van hebben geweten; die kat was niet voor niets kapot.

Ik ben blij dat ie nu weer 100% is. Ga nu maar eens een poosje rijden en genieten zonder sloten geld te hoeven uit te geven.

maruska

Citaat van: KIM op 03-09-2014 09:19:53
En ik ben er bijna zeker van dat je de auto met dit probleem hebt gekocht Bouke. Hier moet de vorige eigenaar van hebben geweten; die kat was niet voor niets kapot.

Ik ben blij dat ie nu weer 100% is. Ga nu maar eens een poosje rijden en genieten zonder sloten geld te hoeven uit te geven.

Karren met die bak ! Mooi dat dit getackle'd is
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

)()()sT

Citaat van: Taranis op 03-09-2014 08:56:47
Citaat van: Bouke op 03-09-2014 08:47:07
Sebastiaan wist niet wanneer de ecu kapot is gegaan en heeft die voor zijn rekening genomen

Zo dan, netjes :eusa_clap:

Nu voorlopig genieten ;)

Zeg dat! Dat is nog eens service, hulde 8)
En natuurlijk fijn voor jou dat ie weer rijdt, nu hopelijk genieten van je R.

leons850

Was inderdaad lachen Bouke. Zat je hem af en toe toch een beetje te knijpen achterin? ;)
Ging inderdaad af en toe wel flink hard, is bij mij te zien als ik zowaar met 2 handen aan het stuur ga rijden.  :eusa_whistle:
Doppie wil zeker goed! Maar hij klinkt ook echt woest als je toeren gaat maken.
De terugweg was ook geslaagd. ;D
Vooral omdat ze weinig voor elkaar onder doen. ;)

De foto's zal ik hier niet plaatsen  :eusa_whistle:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Ries van de Zilverschuit

Zo dat was weer een hele story, Bouke. Elektronische storingen zijn gewoon de akeligste die je kunt hebben.

Fijn dat-ie nu weer rijdt als de brandweer.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

t5joost

Mooi bouke! Gelukkig dat schutten het tocht op heeft kunnen lossen

Lunadust

Net op tijd klaar voor de verhuizing  ;D
Techneut, geen dichter.

leons850

Citaat van: Lunadust op 03-09-2014 12:46:48
Net op tijd klaar voor de verhuizing  ;D

Moet hij nu wel echt oppassen met gas geven als al dat spul op de aanhanger staat. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

petrolhead

Nu lekkeR sturen Bouke. Wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je een deuk hebt op gelopen in het vertrouwen. Maar die kun je ook herstellen.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: petrolhead op 03-09-2014 16:47:04
Nu lekkeR sturen Bouke. Wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je een deuk heb op gelopen in het vertrouwen. Maar die kun je ook herstellen.

Zeker als er een aanwijsbare oorzaak voor was en die is opgelost.
Veel roffel plezier!

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

UserID6342

Mooi dat het is opgelost Bouke en super van Sebastiaan  :eusa_clap: :eusa_clap:.  Nu even lekker genieten zonder vermogens kwijt te zijn aan de auto !

elianmars

Genieten?? Spruitstukpakkingen vervangen is niet genieten, hoor. Ik dacht dat het bij mijn wagen gekloot was, maar bij Boukes awd is het nog een tandje erger...... :eusa_doh: ;D

De laatste dingen worden nu vastgezet. En dan gaan we 'm starten  :eusa_pray:

elianmars

Update: wagen loopt en voor zover we kunnen zien loopt er nergens olie of koelvloeistof uit :D