B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Mvh

Ja mooi sleuteltje ;D Ziet er goed uit allemaal.
XC90 D%
855 T-5
Renault Trafic
Beta Tools

www.facebook.com/mvhtd

henry classic v70

Mooi dat jullie al een eind zijn opgeschoten :)
Vanavond aan 't lopen maken?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Bouke

Citaat van: henry classic v70 op 25-03-2015 10:50:57
Mooi dat jullie al een eind zijn opgeschoten :)
Vanavond aan 't lopen maken?
Ik hoop het wel, maar we zien het wel ik wil het allemaal goed doen en dat kost tijd. Maar we gaan het zeker proberen ;)
Ik moet ook nog een beetje aan me zelf denken want dit is wel een aanslag op mijn lijf en dat voel ik vandaag nog meer dan gisteren :-\

henry classic v70

Gaat vast en zeker goed komen met de expertise van Jelmar
Klasse ook dat je veel hulp hebt gehad van veel verschillende forummers, dat maakt juist dit forum zo speciaal en uniek  :eusa_clap: :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Bouke

Citaat van: henry classic v70 op 25-03-2015 10:58:01
Gaat vast en zeker goed komen met de expertise van Jelmar
Klasse ook dat je veel hulp hebt gehad van veel verschillende forummers, dat maakt juist dit forum zo speciaal en uniek  :eusa_clap: :eusa_clap:
Dat is zeker mooi Henry, dat is een van de sterke punten van ons forum, helpen en geholpen worden.
Vandaag komen Adriaan en Thierry weer helpen en Jelmar heeft het ook druk met zijn zaak dus die is er niet bij, maar het komt wel goed heb zo'n idee.

Bouke

knoertS70

Dat is een monster mooi sleuteltje.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

Mvh

Die snap on bussen zijn prachtig. Wat een spul zit daar in.
XC90 D%
855 T-5
Renault Trafic
Beta Tools

www.facebook.com/mvhtd

elianmars

Ik heb het al via whatsapp gevolgd, blijf ons vanavond ook maar bestoken met foto's, Bouk ;D

Wat je zegt, liever iets langer er over doen en alles secuur dan even snel en straks weer opnieuw moeten beginnen.

Succes vanavond!

Ewout Schalkwijk

Wat een geile sleutel. :eusa_drool: Wil ik ook... :laugh:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

)()()sT

Jij kunt toch helemaal niet sleutelen?

;D

UserID25761

Robster480

De werkzaamheden zien er goed uit heren! Goed gereedschap is het halve werk, zo blijkt maar weer.
De motor draait vast deze week weer, succes met de laatste loodjes! :)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Taranis

Gaaf! Gaat weer de goede kant op :)

Voer je ook nog een oliewissel uit of heb je dat al gedaan? Gezien je vloeistof op de zuigers hebt gezet, neem ik aan dat er ook wel wat in het carter gelekt is?

Bouke

Citaat van: Taranis op 25-03-2015 16:39:48
Gaaf! Gaat weer de goede kant op :)

Voer je ook nog een oliewissel uit of heb je dat al gedaan? Gezien je vloeistof op de zuigers hebt gezet, neem ik aan dat er ook wel wat in het carter gelekt is?
ja ik had net voor Noorwegen de olie gewisseld, maar gisteren weer de olie afgelaten en vast weer een nieuw filter gemonteerd. Vooral omdat er kvs en atf in is gekomen wil het weer fris hebben.