B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Jammer dat ik je vanavond niet kon helpen, Bouk. Maar zo te lezen had je hulp genoeg.

Staat de wagen nu bij Cor binnen?

Ewout Schalkwijk

Sterkte met het proces Bouke. Parallel aan jou ben ik Old Faithful in stukjes aan het verkopen. :'(
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

StefanCJ

Het einde is dan toch gekomen voor de groene draak. Flink wat werk verzet in een paar uurtjes tijd.

Sbv

ondanks dat ik er niet zo lang bij was vanavond toch met elkaar het nodige kunnen doen. Het is jammer dat het zo loopt maar een hoop delen zullen voortleven bij anderen

RRRRR_Ramon

Het doet inderdaad pijn om je geliefde auto (de nukken vergeef je hem snel) te demonteren. Ik weet er alles van maar soms moet je je verstand laten werken en schiet je er financieel niet bij in.

De sloop van mijn '99 V70 2.5D heeft destijds 5 keer zoveel opgebracht als dat hij was ingeruild op een verser exemplaar Volvo. Ik heb ook het 850/X70 model achter me gelaten en ben echt tevreden met mijn V40. In het begin mis je hem het meest, maar het slijt en bij de aanschaf van een wat versere auto zijn er ook dingen die je niet mist en dat zijn allerhande bekende (ouderdoms)kwaaltjes van de 850/X70.  ::)

Sterkte met de gezondheid en het vinden van een andere auto Bouke!  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

ErikT5R

Succes Bouke, met al je vrienden zal ook het slopen je iets positiefs brengen. Succes
855 T-5R DOP 1995
855 T-5R CY 1995
855 T-5R Black Stone 1995

elianmars

Gisterenavond was het behoorlijk druk bij het afscheid nemen (en demonteren) van Drakie. Toen ik aankwam waren Stefan, Marit, Piet, André, Kornelis, Mark, Richard, Leon en (uiteraard) Bouke er. Later kwamen Mario en Sander nog.
De doos met koeken was dan ook snel leeg  :o ;D

Ik heb nog de hemel en het open dakje gedemonteerd. De anderen waren volop bezig met de motor, achteras, draagarmen, veerpoten, enz...

Het is jammer dat het zo moest eindigen, maar er gaan heel veel onderdelen van Drakie verder in andere (forum)auto's. Ook onze C heeft inmiddels Drakenbloed in zich  :)

Op naar het volgende hoofdstuk, Bouk!  8)

blauweroffel

Nooit leuk om zo je auto uit elkaar te moeten halen... :-\
Maar mag ik dan vragen of de achterklep nog mooi is en nog beschikbaar?

BR

elianmars

Citaat van: blauweroffel op 01-04-2016 22:27:19

BR

Die ligt inmiddels op de sloop  :eusa_shifty:

blauweroffel

Citaat van: elianmars op 01-04-2016 22:33:18

BR

Die ligt inmiddels op de sloop  :eusa_shifty:

http://familie-verweij.nl/diverse/drakie5.jpg

Was die nog mooi?  :eusa_think:
Desnoods zoek ik de sloop op

BR

elianmars

Citaat van: blauweroffel op 01-04-2016 22:34:54
Citaat van: elianmars op 01-04-2016 22:33:18

BR

Die ligt inmiddels op de sloop  :eusa_shifty:

http://familie-verweij.nl/diverse/drakie5.jpg

Was die nog mooi?  :eusa_think:
Desnoods zoek ik de sloop op

BR

Ik dacht het wel. Enkel een miniscuul deukje rechts onder, als ik het goed heb.

Zo zag-ie er enige tijd geleden uit:

mario850

V70R laserblue two tone fdf downpipe Volvo tune ipd stabistangen v50 remmen voor en xc90 achter! Kw v2 inox do88 complete koeling set
2004 c70 cabrio autumn sun titan Grey Toscana tan  leder ,850 t-5r snow white ,v60 d6 vol options

TIMON

85011940

diederickvolvo

gecondoleerd met drakie, blijft zonde inderdaad. maar uiteindelijk heb je nu het meest geld over voor een wagen met minder problemen . hopelijk leven de onderdelen  mooi voort in de andere wagens

TonV70R

Jammer Bouke, maar begrijpelijk.
Leuk even kennis gemaakt te hebben en een stukje Drakie zal in de R gaan. Kijken hoe dat gaat klinken ;)

Succes met de zoektocht naar een mooie vervanger van Drakie
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022