B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 01-11-2016 11:32:24
Citaat van: Taranis op 01-11-2016 08:16:05
Dan zoek je iemand die het stuur overneemt van je als je moe geworden bent :angel:

Ik voel een mini meet aankomen. ;D

:eusa_think:

leons850

"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Kuch kuch wat een stof , dat is wel het nadeel van een N zeg maar, die doet het gewoon ;D het enige wat ik kan melden is dit :eusa_shifty:

UserID25761

Citaat van: Bouke op 18-12-2016 17:12:56
dat is wel het nadeel van een N zeg maar, die doet het gewoon ;D

Nou!!  Graag houden zo, ik weet er inmiddels ook alles van  :P

StefanCJ

Chris

Fijn he Bouk? Eigenlijk altijd positief als je lang geen echte bijzonderheden in je blog post ;D.

Bouke

Zoals een hoop mensen wel weten heb ik Parkinson en helaas gaat het best snel achteruit. Ik ben nu op een punt dat ik meer last heb van de medicatie dan van de Parkinson. Daarom is er een tijd terug een  traject opgesttart om een Deep Brain Stimulationsystem te gaan plaatsen. Simpel gezegd ,2 elektroden worden in mijn hersenen gebracht via gaten die in mijn pannetje worden geboord. Die kabeltjes die daar aan zitten worden onderhuids langs mijn nek naar een kastje wat net onder mijn sleutelbeen word geplaatst. Het is een soort pacemaker maar dan voor in je hoofd.Vanaf morgen begin ik met afbouwen van medicatie om op 7 feb clean te zijn. 7 feb word ik opgenomen en de 8 om 8:00 begint de operatie die tot ongv. Tot 17:00 duurt.

Om mij hierbij te steunen hebben een groep goed bevriende forummers mij in de val gelokt en naar stefan die zijn verjaardag ook zou vieren. Alleen het was voor mij bedoeld om mij een hart onder de riem te steken. Nou dat is gelukt zeg ik kreeg een soort foto op canvas van onze xc die uit 420 verschillende foto's was opgebouwt. Daarnaast was er nog een grote doos vol met kado's en lekkers.
Ik was echt overdonderd en zeer vereerd om deze warmte te mogen voelen.
Mensen nogmaals ernorm bedankt ik ben er nog steeds een beetje stil van.

peteRRR

Prachtig van die mannen Bouke,veel sterkte!

Heb wel eens voorbij zien komen dat wietdruppels wat zou kunnen betekenen voor Parkingson
of beter in je lijf zitten.

https://www.google.nl/search?q=wiet+druppels+voor+parkingson&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&gfe_rd=cr&ei=obOPWPmPNvHR8gfp15zYDw#q=wiet+druppels+voor+parkinson

Even heel vrijblijvend hoor want heb er geheel geen verstand van ;)

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Hans Duiven

Je hebt toch wel een smerige slopende rotziekte te pakken Bouke.
Veel sterkte en veel succes met de nieuwe therapie.

Hans

elianmars

Het was een mooie avond, afgelopen vrijdag. We waren al weken stiekem bezig hiermee. Stefan kwam met het fantastische idee. Het was lastig om niet per ongeluk iets te zeggen in de andere whatsapp groepen ;D

Maar het plannetje is gelukt, want je had het echt niet door. En het is je echt van harte gegund. Je bent een geweldige, lieve topgozer. We wensen je heel veel sterkte met de operatie en het herstel en, nogmaals, we zijn er voor jullie. Jullie mogen te allen tijde een beroep op ons doen, al is het midden in de nacht.

Martin-R

Heel erg gegunt! en enorm veel sterkte!

En wat ontzettend goed om te lezen dat deze kant van het forum ook echt nog leeft. elkaar helpen, steunen, en goed voor elkaar willen zijn!

cornelis-b

Helemaal super Bouke, geweldig wat ze voor je hebben gedaan :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
En heel veel sterkte met de DBS
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

volvobaksteen

heel veel sterkte en dat we je nog lang op het forum mogen zien

KIM

Bouke wie goed doet, goed ontmoet.
Jij staat ook altijd klaar voor ons en toen Stefan en Marit met dit idee kwamen was terecht iedereen gelijk enthousiast. We zijn blij dat het de uitwerking heeft waarop we hadden gehoopt.

En je weet het he? Als er iets nodig is: Geen vraag is teveel.