Volvo Klassieker Beurs (VKB) 28-09-2013 en 29-09-2013

Gestart door StefanCJ, 14-09-2013 17:15:22

Vorige topic - Volgende topic

fbm

Citaat van: fbm op 30-09-2013 10:35:26
We willen foto's zien....................

Meneer van het forum met de  :police: wil het niet, dus even foto's painten en hier plaatsen!  :eusa_dance:

Johann

Citaat van: fbm op 30-09-2013 19:50:32

Meneer van het forum met de  :police: wil het niet, dus even foto's painten en hier plaatsen!  :eusa_dance:

Dan niet dus. Tijd dat het forum de regels gaat aanpassen anders een ander forum maar blij maken met foto's.

fbm

Citaat van: Johann op 30-09-2013 19:51:52
Citaat van: fbm op 30-09-2013 19:50:32

Dan niet dus. Tijd dat het forum de regels gaat aanpassen anders een ander forum maar blij maken met foto's.

Maakt mij niet uit hoe of wat, als er maar foto's komen!

peteRRR

Misschien een kaart systeem invoeren op een meet ( wat ook weer omslachtig is ) die een ieder op de dash kwijt kan,...no pictures si vou ple.

Dus geen kaart op de dash is très bien.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

rifwachter

Citaat van: peteRRR op 30-09-2013 19:55:10
Misschien een kaart systeem invoeren op een meet ( wat ook weer omslachtig is ) die een ieder op de dash kwijt kan,...no pictures si vou ple.

Groet.

Je gaat naar een meeting om te zien, en om gezien te worden.    Of je hangt iets voor je eigen kentekenplaat of je komt gewoon niet.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

peteRRR

Citaat van: rifwachter op 30-09-2013 19:59:24

Groet.

Je gaat naar een meeting om te zien, en om gezien te worden.    Of je hangt iets voor je eigen kentekenplaat of je komt gewoon niet.

Begrijp de bedoeling wel van het forum om info ( van andere ) te minimaliseren/verminderen en daar is op zich niets mis mee maar tevens is de info wel weer
via dit/een forum wel weer te vinden als je even verder zoekt.
Maar als het een forum regel is kunnen we daar ook respect voor hebben denk ik.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Vulk

Groet.

Van op meetings wordt dan ook een 'gedoogbeleid' gevoerd.
De VKB is een 'beurs', daar komen volgens mij een hoop mensen op af die niet eens internet hebben. :)

Boeijke

Citaat van: Vulk op 30-09-2013 20:14:27

Groet.

De VKB is een 'beurs', daar komen volgens mij een hoop mensen op af die niet eens internet hebben. :)

;D  :eusa_clap:  Dat is dan ook weer waar.

The Demon

Citaat van: Vulk op 30-09-2013 20:14:27

Groet.

En er dus ook nooit iets van zullen merken of hun kenteken leesbaar gepost is of niet.  ;D

Groet,
The Demon.

rifwachter

tja, zelfs Volvo Nederland plaatst foto's van de VKB op facebook met kentekens gewoon in beeld.....waar gaat dit over  :eusa_wall:
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

BBS

Citaat van: rifwachter op 30-09-2013 20:21:49
tja, zelfs Volvo Nederland plaatst foto's van de VKB op facebook met kentekens gewoon in beeld.....waar gaat dit over  :eusa_wall:
.....Nergens ::) :eusa_boohoo:
Volvoloos....

jeroen74

Deze discussie begint net zo stoffig te worden als de meeste onderdelen op die beurs...

StefanCJ

Ik zie wel wat in Boeike's optie, een poll houden. Hou het lekker simpel, óf wel foto's met kentekens, óf niet. De gedachtegang dat je naar een meeting komt om gezien te worden en bij een beurs niet kun je ook in twijfel trekken. Immers, een meeting kun je ook combineren met een bezoekje aan je minnares die toevallig in de buurt woont  ::).

Ik snap ergens wel het privacy verhaal wel maar je auto is overal te zien, te fotograferen en op internet te plaatsen, waarom hier dan ineens niet? Omdat er 'vroeger' bedacht is dat dat hier niet mag. Misschien is nu de tijd om dit nogmaals aan de forumleden voor te leggen. Als ik naar mezelf kijk: ik heb geen zin om als ik foto's gemaakt heb de kentekens weg te poetsen, dan heb ik al snel iets van 'laat maar zitten'.

:)

grijzev70tdi

Het zal mij werkelijk een worst zijn of mijn auto op internet staat. Wat heb je nou aan een kenteken? Je kunt er niks mee....
Grolsch, het klinkt al lekkerder

maRinusV70R

Waar ik ook ben, altijd fototoestel bij me. Zo ook dit weekend. Een mooie serie van 86 foto's is beschikbaar van de zondag. Uit die serie heb ik bewust auto's met niet zichtbare kentekens geplaatst op facebook. Er verschijnen overal foto's van de VKB met zichtbare kentekens. Waarom maken we het elkaar zo moeilijk op dit forum.