vin nummer

Gestart door olaf ovlov, 13-09-2013 20:17:11

Vorige topic - Volgende topic

olaf ovlov

Heeft iemand de juiste  :eusa_doh:
methode om het vin nummer te ontcijferen? Ik heb een paar gekke :eusa_wall: dingen die bij mij erin staan.... Is er ook nog info over het identificatie plaatje achter het rechter voorlicht? Hoe het te ontcijferen...

gr Olaf

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

olaf ovlov

Autopapieren zeggen 1995... maar in  het vin staat een T dit is 1996. S is 1995. Als ik naar mijn chassisnr 195732 kijk, is dit ook uit 96.  De 2 hiervoor is van de fabriek in Gent. Met de 1 uit het chassisnr , 21 zou landcode kunnen zijn nl Nederland. chassisnr 95732 is uit 95. Dus vandaar mijn verwarring. Wat is het dus? :eusa_think:

-D©©©L-

MY1996 is geleverd vanaf augustus/september 1995.

olaf ovlov

Dat is duidelijk dank je verklaard veel. O ja de auto van jan Lammers  :eusa_clap:  ( btcc 855) staat in Leiden bij het ROC om opgeknapt te worden en rijdbaar.. Eh, wat is MY?

gr Olaf

grijzev70tdi

MY= Model Year = modeljaar
Grolsch, het klinkt al lekkerder

olaf ovlov

Dank je grijze, hoe ik mij nu voel........

cornelis-b

Olaf, weet je wel zeker dat de ex BTCC van Jan Lammers bij het ROC staat? Ik kan mij niet voorstellen dat Jochen zijn wagen daar "in onderhoud zet om hem opgeknapt en rijdbaar te krijgen". Volgens mij staat er een andere "BTCC"

http://pethconi.nl/
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Spin!

Kan Lammers er geen 2 hebben gehad? Hier op het forum heeft de helft thuis ook een reserve 850  ;D

www.vm-parts.nl

olaf ovlov

Ik heb foto's  ;D op mijn mobiel. Moet ze er nog af zien :eusa_whistle:  te krijgen... Mijn bron zegt dat deze van Rica is??????
Zit geen motor in en geen aandrijving. :eusa_think:  

twotone

Citaat van: olaf ovlov op 13-09-2013 21:04:44
Dat is duidelijk dank je verklaard veel. O ja de auto van jan Lammers  :eusa_clap:  ( btcc 855) staat in Leiden bij het ROC om opgeknapt te worden en rijdbaar.. Eh, wat is MY?

gr Olaf

Die heb ik gezien ;D Ik volg daar de chauffeursopleiding, en toen ik er langs liep met de rondleiding kreeg ik plots een glimlach op m'n gezicht :P
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P