T-5R - 1994-2014 - 20 Jaar

Gestart door LekkeRRRR, 18-09-2013 14:42:36

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Zal kijken of ik de buurman mee kan krijgen met zijn BS 855 T-5R (net zaterdag na 6 jaar weer dagelijks gebruikt)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Died850

Citaat van: Spin! op 21-05-2014 15:40:18
Het maakt niet uit hoe je naar dat evenement gaat. Iedereen is welkom, zelfs als je op de Batavus komt. Er wordt alleen wel een opstelling gemaakt met echte T-5R'en.

Dit wordt aan de hand van het chassisnr bekeken (ik gok dat deze vraag hieruit gaat volgen, dus geef het antwoord vast  :)).
De exacte agenda wordt uiteraard op tijd vrij gegeven, er wordt achter de schermen nog aan gewerkt.

Ah oke, duidelijk ;)

verron

Het maakt niet uit hoe je naar dat evenement gaat. Iedereen is welkom, zelfs als je op de Batavus komt. Er wordt alleen wel een opstelling gemaakt met echte T-5R'en.

Dit wordt aan de hand van het chassisnr bekeken (ik gok dat deze vraag hieruit gaat volgen, dus geef het antwoord vast  :)).
De exacte agenda wordt uiteraard op tijd vrij gegeven, er wordt achter de schermen nog aan gewerkt.

Tja..........die database van jou kennen we :-\  Wel terecht trouwens  ;D
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Spin!

Citaat van: verron op 21-05-2014 17:25:58

Dit wordt aan de hand van het chassisnr bekeken (ik gok dat deze vraag hieruit gaat volgen, dus geef het antwoord vast  :)).

Tja..........die database van jou kennen we :-\  Wel terecht trouwens  ;D

Voor deze database mogen de credits naar Jan (LekkeRRR). Die van mij bestond louter uit spots en tips. Jan is er dieper in gedoken (zie zijn stukje 3-4 Roffels terug) en heeft de lijst ernstig compleet gemaakt.

www.vm-parts.nl

Vulk

Ik zet het ook alvast in mijn agenda!

M a r c

Citaat van: Boeijke op 02-02-2014 18:14:43
Nostalgie:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,6761.0.html

Jee wat zijn die 10 jaar snel voorbijgevlogen, kan me nog herinneren dat ik toen bij Hans Blokzijl was om alles op poten te zetten.... als de dag van gisteren. Toen was ik nog jong...   ;D

PS probeer uiteraard de 31e te komen, dit keer met de S70R...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Pimmers

Ik ben er de 31e ook zeker bij met de banaan!
Beter te snel dan nooit gedaan 😄

LekkeRRRR

Inmiddels is er hard gewerkt aan de website: www.volvo850t-5r.com
Met folders, geschiedenis en info over het evenement.
(nog niet alles is helemaal bekend, maar dat komt hopelijk snel).

We hopen dat er uit jullie hoek nog een groot aantal mensen komt die een handje willen helpen in de voorbereiding en op de dagen zelf.
Mail maar even naar info@volvo850t-5r.com of info@volvo850club.nl

Gr/Jan

Vulk

Ik zou bijzonder graag komen met mijn gele tegen dan, maar normaal wordt hij pas een maand later ingeschreven. :(

dielie850

Als het goed is komen wij ook alleen om te kijken ;D

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

marc-850

Moeten we ons hiervoor van te voren nog ergens aanmelden?

maruska

niet officieel volgens mij, maar er komt vast wel een mooi lijstje. Zit ook een forum aan vast.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Johann

Citaat van: Vulk op 26-06-2014 18:42:39
Ik zou bijzonder graag komen met mijn gele tegen dan, maar normaal wordt hij pas een maand later ingeschreven. :(

Dan zet je 'm op de aanhanger toch?

Ik probeer ook mee te doen met een ItalDOP 855 T-5R  ;)

Spin!

Citaat van: Johann op 04-07-2014 23:09:15
Citaat van: Vulk op 26-06-2014 18:42:39

Dan zet je 'm op de aanhanger toch?

Ik probeer ook mee te doen met een ItalDOP 855 T-5R  ;)

Of garage platen Thomas

www.vm-parts.nl