Stoelen en achterbank

Gestart door cornelis-b, 19-09-2013 18:17:29

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Bij een handelaar op internet kwam ik een S70 tegen een 2.4T ( ex KLPD ) en daar zat dit interieur in. Het is in mijn ogen best mooi en ik ben benieuwd of dit ook in beige is geleverd. Het ziet er uit als leer en alcantara of ik moet me heel sterk vergissen. Ik vind het mooier dan vol leder, is er iemand die mij kan vertellen hoe dit genoemd wordt en heeft iemand foto's van een soort gelijk interieur in beige?

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Sbv

Is Monza interieur en is ook in Beige verkocht

hathü

Zit ook in mijn TDI, zoals Sbv zegt monza.

rico

Ik heb deze in beige in mijn S70 ik zal morgen foto schieten!

hathü

Miel850

Dat kan ook natuurlijk. Ik zeg Monza!
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

)()()sT

Dat lijkt me niet echt handig in een S70 ;)

Kijk eens wat ik heb? Alleen de bestuurdersstoel behoeft een opknapbeurt maar daar was de prijs ook naar.

;D

cornelis-b

Monza heet het dus, Joost wat is er met die stoel gebeurt, dit is echt zonde :eusa_doh:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

blauweroffel

Ik heb een klein jaar geleden een complete monzaset (100 euri  :D) op de sloop gevonden en in mijn 855 gezet ter vervanging van een blauwe set. Ben er nog steeds heel blij mee.

BR

cornelis-b

Redolpho ik denk dat ik het Monza interieur nog mooier vind dan een beige R interieur, ik ga maar eens op zoek. Volgende week gaat de spoiler er op, die ligt dan klaar bij de spuiter en dan hoop ik binnenkort ook nog een R bumper te plaatsen.

Zeg maar Henk tegen mij

)()()sT

Citaat van: cornelis-b op 19-09-2013 20:44:59
Monza heet het dus, Joost wat is er met die stoel gebeurt, dit is echt zonde :eusa_doh:

Die kun je toch laten maken? :)

cornelis-b

Citaat van: )()()sT op 19-09-2013 21:31:41
Citaat van: cornelis-b op 19-09-2013 20:44:59

Die kun je toch laten maken? :)

Dat het te maken is dat is zeker Joost maar ik ben eerlijk gezegd een beetje angstig voor kleur verschil bij een reparatie.

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Spoiler wordt inderdaad gewoon met tape geplakt en een R bumper komt er ook ;D

Zeg maar Henk tegen mij

rico

Hier de beloofde foto's(wel telefoon) ben er erg tevreden mee!

cornelis-b

Zeg maar Henk tegen mij