Volvo 850 kampeerauto

Gestart door cornelis-b, 22-09-2013 18:43:10

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Ik las op het internet dat er één Volvo 850 in Nederland geregistreerd staat op kenteken als kampeerwagen de JH-VZ-19 wie heeft daar foto's van? Ik ben erg benieuwd.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Julian

Ik denk niet dat het een echte kampeerauto zal zijn ;D

Gewoon een fout van de RDW  :eusa_wall:
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

pwassink

Mwah,

Met een beetje knutselwerk en de juiste basis (en of snufje fotosoep) zou je hiermee zo iets kunnen flansen wat
al een heel eind in de richting komt, met t juiste blok erin lust tie ook nog es de gemiddelde Hymer Rauw ..  :eusa_shhh:

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

UserID25761

Citaat van: Julian op 22-09-2013 18:47:27
Ik denk niet dat het een echte kampeerauto zal zijn ;D

Gewoon een fout van de RDW  :eusa_wall:

je kan anders uitstekend liggen in een estate, op een bagagedrager is dat wat lastig ;D

cornelis-b

Stukje uit de Roffel, laatste regel.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

C.punTeR

Ik heb bij een keuring-station wel eens een VW Passat gezien,die was omgebouwd.
Hij had een lattenbodem op de laadvloer en rugleuning gemonteerd en een primusbrandertje vast in de auto gemonteerd.

Meer had je toen voor een camper kenteken niet nodig.

De gene die er achter stond met een zelfgefabriceerde badkuip op z'n dak (grijskenteken)  was not amused . ;D

Groet..

KIM

Eisen om de auto als camper geregistreerd te krijgen zijn een vast bed en een vaste keuken.
Met een beetje inschikken lukt dat wel.

elianmars

Staat bij RDW toch echt als kampeerauto geregistreerd. Ik ben er ook wel benieuwd naar, eigenlijk.

cornelis-b

Het enige wat ik mij er bij kan bedenken is iets zoals hierboven op het plaatje waar een caravannetje opgelast is oid.

Zeg maar Henk tegen mij