Waar zit de srs (airbag) sensor in een C70 uit 2000

Gestart door Piet, 06-10-2013 20:58:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Piet

Ik heb de middenconsole en het complete dashboard van mijn C70 uit 2000 er uit gehad.
Maar achteraf realiseer ik me dat ik eigenlijk nergens (bewust althans) de SRS (airbag) sensor heb gezien.
Ben toch eigenlijk best wel nieuwsgierig  naar zijn lokalisatie.

Ewout Schalkwijk

Bij de V70 zit die onder de behuizing van de handrem. Best verstopt. Ik kwam hem deze week pas tegen tijdens de demontage. Ik kan me voorstellen dat de op dat platform gebaseerde modellen die allemaal op de zelfde plek zitten.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Piet

Dat zou goed kunnen. Goed verstopt dan inderdaad.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Piet op 07-10-2013 09:33:20
Dat zou goed kunnen. Goed verstopt dan inderdaad.

Bij de weg: er zit een sticker op dat de module bij de auto hoort. Dat zou kunnen betekenen dat die gelinkt is met andere 'devices' in de auto. Vreemd want volgens mij kan je de ECU gewoon wisselen. Losse airbags zijn ook uitwisselbaar.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

er zijn we een paar soorten uiteraard. met en zonder passagiers airbag
met en zonder electronische airbag in de stoelen

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 07-10-2013 09:46:45
er zijn we een paar soorten uiteraard. met en zonder passagiers airbag
met en zonder electronische airbag in de stoelen

Dat kan natuurlijk ook... :eusa_doh:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein