De 422R gaat hier verder...

Gestart door CorB, 24-12-2013 22:01:57

Vorige topic - Volgende topic

Joram

Ik ook, jammer dat die tweetakten zo vervuilen, want ze klinken zo mooi  :eusa_whistle:
En dan vooral de oude tower of power en de 2.5i v6  :)

CorB

Thanks guys!

Ik had de 422 vóór deze boot (ik had wel eerst die grotere blauwe met de jet waterstraal erachter, maar dat werd me te gek qua benzineverbruik). Het matcht inderdaad mooi, maar ik ben gewoon dol op blauw :) Een laserblue V70 R kijk ik met veel jalouzie naar en zou nog net effe mooier staan. :)

Ja die tweetacten, ik ben benieuwd wanneer het verboden gaat worden op het water. Ik troost me met de gedachte dat het aantal jaarlijkse vaaruren vrij weinig is en het dus relatief gezien wat meevalt :)
Dit is een 2,4 liter V6, klinkt mooi als je hem vanuit stilstand de sporen geeft :)

Ik heb hier nog een korte met iets meer motorgeluid erin, maar met name Ford 460. was trouwens begin oktober :)

https://vimeo.com/141408073

Cor

BBS

Niks mis met een tweetakt :evil: Ik heb zelf een Yamaha 3 cilinder tweetakt en dat geluid kan echt niet op tegen zon moderne stofzuiger :eusa_whistle:
Volvoloos....

UserID6342

Leuke film Cor, heb er met plezier naar gekeken ;D

MVeldhuis

Citaat van: BBS op 01-12-2015 09:21:38
Niks mis met een tweetakt :evil: Ik heb zelf een Yamaha 3 cilinder tweetakt en dat geluid kan echt niet op tegen zon moderne stofzuiger :eusa_whistle:

Maar zo'n moderne stofzuiger vaart wel een flink stuk rustiger.

BBS

Ik rij ook niet zo'n moderne stofzuiger, waarom zou ik er dan wel mee gaan varen??  ;D
Volvoloos....

CorB

Goh, het is al bijna twee jaar geleden dat ik hier heb gereageerd  ;D Heeft de 422R het toch heel goed gedaan de afgelopen jaren  :).

Vandaag deze auto afgeleverd aan de nieuwe eigenaar. Ik denk dat de auto super goed terecht is gekomen  en dat deze auto de aandacht krijgt die zij verdient. Ik heb er 4 jaar en 115.000 km mee gereden en nu met 475.000 km op de klok vond ik het tijd om de R te laten gaan en verder te sturen in mijn S60 D5.

Thanks everyone voor alle hulp die ik heb ontvangen. Ik kijk en lees hier nog regelmatig mee.

Cor

arjen850

Ah kijk, veel plezier met de volgende Volvo😀 blijft de R op het forum?

CorB

Thanks Arjen,

Ik weet niet of de auto zelf op het forum blijft. Eigenaar is op dit forum meer dan bekend, dus wie weet  ;)

Cor

Mathijs.

zaterdag deze auto van dichtbij mogen bekijken, en zelf een stukje in gezeten.
super mooie auto, en loopt ook geweldig. vooral die automaat!
auto is wel goed terecht gekomen bij de nieuwe eigenaar! ;)