De C70 T5 Saffron van MiniG

Gestart door MiniG, 25-10-2013 12:12:03

Vorige topic - Volgende topic

Gijs87

Citaat van: MiniG op 02-11-2013 00:52:52
En de kosten? Bier is duurder dan de koffie aangezien Gijs senseo heeft..

Pardon? Hier staat gewoon een bonenmaalmachinedingversekoffiezetterzonderinlegzooltjevansenseoblegh! Oja en er is Grolsch.. ;)

Citaat van: Robster480 op 02-11-2013 00:45:40
Gijs wil z'n oude liefde weer zien, dus dat oranje hok moet sowieso die kant op.  :evil:
Leggen de bank wel plat, kan je kop in de kofferbak en je voeten tegen de voorstoelen ;D

Mooi, das ook weer geregeld!

Bank plat in een C70.. Uhh Robbie? DAT KAN NIET :D
C70 2.3 T5, Saffron Pearl, 1998

Robster480

Alles kan Gijs :) dus ook een bank van een C70 plat :)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

MiniG

Citaat van: Robster480 op 02-11-2013 16:25:00
Dit valt meer onder het kopje wat niet pas is moet je pas maken..

Even een andere update, Carterventilatie word aangeschaft, deze ga ik binnenkort gezellig met Leon instaleren :Angel:

Never drive faster then your guardian can fly

leons850

Citaat van: Gijs87 op 02-11-2013 11:57:44
Citaat van: MiniG op 02-11-2013 00:52:52
En de kosten? Bier is duurder dan de koffie aangezien Gijs senseo heeft..

Pardon? Hier staat gewoon een bonenmaalmachinedingversekoffiezetterzonderinlegzooltjevansenseoblegh! Oja en er is Grolsch.. ;)

Kijk dat klinkt als lekkere koffie met daarna goed bier! ;D

Citaat van: Gijs87 op 02-11-2013 11:57:44
Citaat van: Robster480 op 02-11-2013 00:45:40
Gijs wil z'n oude liefde weer zien, dus dat oranje hok moet sowieso die kant op.  :evil:
Leggen de bank wel plat, kan je kop in de kofferbak en je voeten tegen de voorstoelen ;D

Mooi, das ook weer geregeld!

Bank plat in een C70.. Uhh Robbie? DAT KAN NIET :D

Geeft ook niet Robbie gaat achterin want ik had al Shotgun,;D of word het een mini meet? :eusa_whistle:

Citaat van: MiniG op 02-11-2013 16:39:07
Citaat van: Robster480 op 02-11-2013 16:25:00
Dit valt meer onder het kopje wat niet pas is moet je pas maken..

Even een andere update, Carterventilatie word aangeschaft, deze ga ik binnenkort gezellig met Leon instaleren :angel:

Robster a.k.a sloopster  :eusa_doh:

Ik zal de carterventilatie maandag voor je bestellen, kun je het vanaf dinsdag ophalen. :azn:
Er in zetten komt dan ook wel goed. Het zou natuurlijk zonde zijn als je je krukas keering er uit drukt.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

leons850

Citaat van: koen.s op 02-11-2013 18:47:41
Krukaskeering is geen probleem ik heb er nog 1 liggen.
Moet je alleen even de bak eraf halen  ;D

Beter voor zijn dus. ;)
En de bak er even afhalen? ???
Heb ik nog nooit gedaan dus zal er dan vast even over doen...:angel:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Gijs87

Half uurtje heb je het blok eruit, bak eraf en weer terug erin..

TUUUUT TUUUUUT

*** de wekker! :D

leons850

De reserve bobine ligt voor je klaar in mijn protiervak dus die kun je zo mee nemen. ;D

Citaat van: Gijs87 op 02-11-2013 19:43:17
Half uurtje heb je het blok eruit, bak eraf en weer terug erin..

TUUUUT TUUUUUT

*** de wekker! :D

Altijd blijven dromen hè. ;)

MiniG

Gister even de "oude" bobine van leon gebruikt om te kijken of het schokken van de auto hiermee was opgelost. We hebben nog even alles uit de kast gehaald om hem te laten schokken zonder succes. Tot nu toe nog niet weer voorgekomen dus het schijnt te helpen "Nieuwe bobine halen dus"

Tevens een tiewrapmodificatie gedaan van mijn luchtmassameter " correct me if i'm wrong"

leons850

Vergeet de nieuw bobine kabel niet. ;D
Het heeft wel geholpen dus nog een slachtoffer van de MSD Blaster bobine. ;)

Misschien met een klein beetje hulp van de lmm upgrade.

leons850

Citaat van: koen.s op 05-11-2013 20:50:36
Dan ben ik dus een van de weinige, waar de MSD bobine wel lang mee gaat  :eusa_dance:  ;D

Jij hebt dan zeker vals gespeeld.  ;)

Nu zonder gein, het is ook niet bekend hoe lang die er al in zat en waarschijnlijk word die msd gewoon eerder slecht dan een bosch.
Ach het probleem is gevonden, daar ging het om.

MiniG

Vandaag word de bobine uit de S70 van Stefan opgehaald door Leon :eusa_dance:, deze zal ik morgen inbouwen.
Heeft leon zijn spare weer terug. Gelijk even de CD-lazer schoonmaken van de radio, deze leest nu geen cd's.

Morgen dus de update  :eusa_pray:

leons850

Gijs87

Gijs, hij leest alleen originele cd's... Iig bij mij! 😊✌️

leons850

Citaat van: Gijs87 op 13-11-2013 19:16:19

Momenteel leest hij niets maar er is een how to. ;D

MiniG

Citaat van: leons850 op 13-11-2013 19:28:39
Citaat van: Gijs87 op 13-11-2013 19:16:19

Momenteel leest hij niets maar er is een how to. ;D

How to doorgelezen en ja hoor, de wondermiddelen een wattenstaafje en pure alcohol "dat is bij mij in huis geen probleem :angel:"
Foto's volgen
Maar hij leest zijn cd's weer.. nu wachten op sinterklaas --> Leon die met mijn pakketje aan komt