De C70 T5 Saffron van MiniG

Gestart door MiniG, 25-10-2013 12:12:03

Vorige topic - Volgende topic

MiniG

We gaan gewoon een kruistest doen, we komen er wel achter.. Gister op de terugweg nog een paar keer goed gas in getrapt rustig uit rollen en cruisecontrole aan.. heel even 2 keer stotter en daarna niets meer.. :-\ verder rijd hij als een zonnetje (A)

Edit: Bedankt voor alle meedenkende hoofdjes hierzo

[/quote]

Kan gebeuren toch. ;)
In ieder geval bedankt voor het meedenken en delen van ervaring. Daar is het forum uiteindelijk voor. ;D
[/quote]

Never drive faster then your guardian can fly

Gijs87

Hee Gijs,

In de doos met onderdelen ligt nog een nieuwe kabel die van de rotor naar de bobine gaat. Deze past echter niet op de bobine van MSD. Je zou dus alleen een originele bobine moeten aanschaffen.
Maar dat schokken heb ik verder nooit gehad..
C70 2.3 T5, Saffron Pearl, 1998

leons850

Citaat van: Gijs87 op 01-11-2013 15:01:43
Hee Gijs,

In de doos met onderdelen ligt nog een nieuwe kabel die van de rotor naar de bobine gaat. Deze past echter niet op de bobine van MSD. Je zou dus alleen een originele bobine moeten aanschaffen.
Maar dat schokken heb ik verder nooit gehad..

Hee Gijs,

Auto heeft natuurlijk ook een poos stil gestaan, zoals al gezegd bobine heb ik liggen origineel bosch/volvo dus geen probleem.
Er valt jou dus ook niets te verwijten, gaat helemaal goed komen!

anders komen we je wel opzoeken :evil:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

MiniG

Haha, Gijs het was toch een bezigheidsauto? als ik jou blog zo heb gelezen moet ik nog even ;)
Maar zo vervelen we ons ook niet :Angel: is Epe weer wat meer af van die "hangjongeren
Gaan eerst wel is even proberen met de leenbobine van Leon, mocht dat niet baten gaan we gewoon rustig verder

Ps leon, wel met jou auto die heeft gas ;)

leons850

Citaat van: MiniG op 01-11-2013 16:15:29
Haha, Gijs het was toch een bezigheidsauto? als ik jou blog zo heb gelezen moet ik nog even ;)
Maar zo vervelen we ons ook niet :Angel: is Epe weer wat meer af van die "hangjongeren
Gaan eerst wel is even proberen met de leenbobine van Leon, mocht dat niet baten gaan we gewoon rustig verder

Ps leon, wel met jou auto die heeft gas ;)

Geen probleem.  ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Gijs87

Haha, ik zei altijd tegen mezelf: Het is ook geen nieuw auto meer haha!
En dan heb ik nooit tegen mezelf gelogen.. ;-)

Wel gezellig als jullie langs komen! Laat maar weten dan zorg ik voor een koud biertje of warm kopje koffie! Neem Robbie dan ook mee!
Wanneer? :D Haha!
C70 2.3 T5, Saffron Pearl, 1998

leons850

Citaat van: Gijs87 op 02-11-2013 00:10:43
Haha, ik zei altijd tegen mezelf: Het is ook geen nieuw auto meer haha!
En dan heb ik nooit tegen mezelf gelogen.. ;-)

Wel gezellig als jullie langs komen! Laat maar weten dan zorg ik voor een koud biertje of warm kopje koffie! Neem Robbie dan ook mee!
Wanneer? :D Haha!

Gezellig is Robbie bob?

Robster480

Ik mag niet bobben van de dokter ;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

leons850

Citaat van: Robster480 op 02-11-2013 00:18:22
Ik mag niet bobben van de dokter ;D

Jij rijd automaat is in die hoek van NL wel makkelijk, daarbij weet je ook nog eens de weg.
luister jij altijd naar wat je verteld word?

Robster480

Wel als t om bobben gaat :) enne, Gijs (Epe) weet nog veel beter de weg :)

leons850

Citaat van: Robster480 op 02-11-2013 00:37:30
Wel als t om bobben gaat :) enne, Gijs (Epe) weet nog veel beter de weg :)

Iets met benzine rijden en ik niet achterin een c70 ga zitten met mn 1.91m.
Dus dat word toch een S70 op lpi. ;)

Robster480

Gijs wil z'n oude liefde weer zien, dus dat oranje hok moet sowieso die kant op.  :evil:
Leggen de bank wel plat, kan je kop in de kofferbak en je voeten tegen de voorstoelen ;D

Mooi, das ook weer geregeld!

leons850

Citaat van: Robster480 op 02-11-2013 00:45:40
Gijs wil z'n oude liefde weer zien, dus dat oranje hok moet sowieso die kant op.  :evil:
Leggen de bank wel plat, kan je kop in de kofferbak en je voeten tegen de voorstoelen ;D

Mooi, das ook weer geregeld!

Shotgun!

MiniG

En de kosten? Bier is duurder dan de koffie aangezien Gijs senseo heeft..

MiniG

Ps laten we dit off topic verder regelen