16 jaar en 850 T-5R gek!!

Gestart door Evolve, 22-11-2004 19:50:11

Vorige topic - Volgende topic

Evolve

hey mensen ik ben hier nieuw! ik zal me ff voorstellen ik ben pim de bruijn 16 jaar en volvo gek me pa heeft ook een volvo s80 (2.9)

Zippo

mathh

welkom, welkom, en zeg maar tegen je pa dat we het blok van zijn s80 wel in een 850 passend kunnen maken ;)
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Rad

Welkom!
Je hebt nog 2 jaar om te sparen...ik zou zeggen: geen brommer en op je 18e een 850!!

Roy_Heitzer

Neem je vader a.s. Zondag ook mee naaar de T-5R meeting en we praten hem wel in een 850 ;)

The Saint

Meestal komt verstand met de jaren, maar jij bent dus het bewijs dat het ook anders kan ;)
No shirt no shoes, no pinball

Evolve

Ja eerst wou ik een brommer maar nu ik die T-5R zag was ik eigelijk meteen verliefd :P dus dat word lang sparen en veel werken in de zomer vakanties! en dan maar kopen!! en wie heeft op dit forum ervaring met een 850 chippen(zoja welke 850 heb je gechipt en hoe veel pk heb je er nu bij gekregen)? maar heeeft iemand misschien wat tips waar ik naar moet kijken?

leeftijd?
km stand?
motor?

Evolve

Citaat van: mathh op 22-11-2004 21:40:34
welkom, welkom, en zeg maar tegen je pa dat we het blok van zijn s80 wel in een 850 passend kunnen maken ;)

Hoe hard loopt hij dan? die V6 2.9 24v van me pa heb 205 pk hoe hard rijd hij denk je in die 850 dan?

Evolve

??? wie weet hoe hard hij dan gaat met die S80 moter er in :P

JCviggen

Citaat van: Evolve op 24-11-2004 16:28:12
??? wie weet hoe hard hij dan gaat met die S80 moter er in :P

lijkt me een nutteloze oefening, een S80 met 205 pk en automaat geeft vergelijkbare prestaties met de 2.5 20V uit de 850 en S/V/C70.
Koop gewoon een 850 T-5(R) is sneller ;)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

BenC70ES

Citeerdie V6 2.9 24v van me pa heb 205 pk

Kuch kuch... is een 6 cylinder in lijn! Draait veel mooier en is van een uitstervend ras  :'( (nog maar 3 fabrikanten bieden dit aan)
en heeft 204pk (de laatse hebben iets minder maar meer koppel)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

matRRR

goed zo!

Die brommers zijn toch alleen maar gevaren op de weg!
Bovendien zul je, nadat je nog twee jaar gespaard hebt.Al je vrienden voorbij roffelen (je vader ook bovendien  ;))
Zo'n 850 is een investering voor nog vele te komen jaren, en blijft een prachtige auto (daarom ook 850 forum, -club en andere sites).
een wijze raad kan wel zijn om uit de kroeg te blijven, want het autootje kon nog wel eens meer drinken dan het baasje!!!

Hoop dat je over twee jaar met goed nieuws komt!!
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

thuur

Citaat van: matRRR op 08-12-2004 14:07:22

een wijze raad kan wel zijn om uit de kroeg te blijven, want het autootje kon nog wel eens meer drinken dan het baasje!!!

Dat gaat hier toch flink tegen elkaar op! ;D

Gr 8)

J a a p

En? Heb je nou je eigen 850??

;D
Wannabe C70 rijder.

Gmid

Citaat van: VolvoJaap op 30-09-2007 00:07:33
En? Heb je nou je eigen 850??

;D

Hahaha  :eusa_clap:

Normaal heb ik het niet zo op opgravingen, maar deze vind ik toch wel goed gevonden!  :eusa_clap:
Volvo C30 '12