Alle dashboardlampjes gaan branden als ik door een diepe plas rij

Gestart door Wilmeister, 29-10-2013 22:24:12

Vorige topic - Volgende topic

Wilmeister

Hoi,

Zoals jullie misschien gemerkt hebben, gisteren heeft het een een beetje gewaaid en daarbij is ook het een en ander aan regen naar beneden gekomen.

Klaar met werken, onderweg naar huis lag er dan ook een enorme plas voor het station in Steenwijk a/d Oder, waar ik veiligheidshalve met mijn 94'er heel voorzichtig doorheen ben gereden. Toen ik weer tevoorschijn kwam gingen in een keer alle lampjes achter het glas van het dashboard branden. Ik dacht dat het einde verhaal was maar hij bleef keurig doorrijden en twee straten verderop gingen de lampjes na wat geknipper gewoon weer uit.
Blijkbaar ligt er iets open en bloot qua draden. Ik heb het ook gehad toen ik een bodemwash deed bij de wasstraat. Ging het lampje van de Lambda sonde branden. Misschien iets mee te maken.

Scary. Mijn vraag, heeft iemand enig idee waar ik moet zoeken naar evt losliggende bedrading?

Vielen dank.

If you need to get something done, ask the busiest people..

Martijn_B

Gelukkig klinkt dit als een bekend probleem. Er spat water op tegen de riem die ook de stuurbekrachtiging aandrijft. Hiervoor is een modificatie uitgebracht in de vorm van een ander spatscherm.

Even zoeken op het forum en je zal het zo vinden :)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software