DOP 855 T-5R GT3071R

Gestart door JuT5R, 30-10-2013 20:46:39

Vorige topic - Volgende topic

JuT5R

Het staat zeker niet raar, maar ik laat hem toch zonder ;D

djkain

wil ook een spoiler op mn s70.  ;D ;D

JuT5R

Tijdje geleden dat ik even iets heb gepost. Druk geweest met verbouwingen aan het huis en dat kostte de nodig tijd en geld.

Nu het mooie weer eraan komt is het weer tijd voor de auto. Er staan nog wat dingen op de wens lijst die binnenkort hopelijk gerealiseerd gaan worden.

Tijdje terug een setje 'R' deurpanelen kunnen bemachtigen voor weinig geld. Nadeel was dat de deurpanelen zelf niet echt mooi meer waren, alleen het leer (gelukkig) nog wel. Mijn eigen deurpanelen zijn gelukkig nog netjes, op de binnenwerken na, dus wat doe je dan? Juist, gewoon de binnenwerken omzetten. Met een beetje TLC wip je deze er zonder problemen zo uit.

Bedoeling is dus dat ik deze omzet in mijn huidige, die gaan er dezer dagen af en dan kan ik het binnenwerk van de 'R' deurpanelen in mijn eigen plakken.

Ook heb ik nog wat ander leuk pretspul op de kop kunnen tikken (19T en 52mm intercooler) plus nog wat kleine onderdelen. Dat gaat er dezer dagen onder en dan is het de bedoeling binnenkort weer richting ET te rijden voor 'custom mapping'.

De nieuwe downpipe lag ondertussen al te wachten op de andere onderdelen.

Verder is het de bedoeling dat de schroefset er binnenkort onder weggaat en dat de originele dempers met verlagingsveren er weer onder komen. De schroefset is toch wat te stug en ik word ondertussen gek van het 'gebonk' sinds het eronder zit.

Ook worden er binnenkort nog wat kleine dingetjes aan de auto gespoten en dan staat hij er weer zo goed als nieuw bij :)

Hij staat tevens sinds een paar weken weer op zijn zomer sloffen, die binnenkort ook wel aan vervanging toe zijn.

Kortom, genoeg in het vooruitzicht!

hertogjan6

Gruwlijke bolide!!!  :eusa_clap:  :eusa_drool:
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Special R

Hele stoere S70, prachtig!
Real Swedish steel and Power!

JuT5R

Laguna-S60R

Dikke bak! Hoop je binnenkort eens te spotten  ;D :D
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

daanium

Netjes!! Goed bezig hiero
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

JuT5R

Citaat van: Laguna-S60R op 05-05-2014 16:31:18
Dikke bak! Hoop je binnenkort eens te spotten  ;D :D

Thanks, rijd je in de buurt rond? :)

Laguna-S60R

nog paar maandjes en dan elke dag t rondje Lemmer --> Leeuwarden..
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

JuT5R

Kom ik je vast wel eens tegen ;D

M a r c

Hoe was de thuisreis Justin  :)  ?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

daanium

Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

JuT5R

Citaat van: M a r c op 14-05-2014 15:58:29
Hoe was de thuisreis Justin  :)  ?

We waren allemaal aardig gaar ;D we zijn nog even langs de Mac geweest om nog even snel wat te eten en toen naar huis gereden.

Volgens mij waren we rond 1.15 thuis. Konden goed door rijden gelukkig.

Auto rijdt geweldig. Echt een hele andere auto dan toen we naar jullie toe reden. Dus ondanks de tegenslagen gisteren maakt de auto nu alles weer goed :)

Nog bedankt voor je service. Ik heb Marco ook nog even een mailtje gestuurd om hem te bedanken voor zijn tijd en service, dat was er gisteren nog bij ingeschoten. Zonder hem waren we waarschijnlijk nog veel langer aan het zoeken geweest.