DOP 855 T-5R GT3071R

Gestart door JuT5R, 30-10-2013 20:46:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JeroenS70


Sseventy

18" zou ik ook doen! Denk dat ik binnenkort ook 18"pegasus heb. ;D

JuT5R

Zonde joh, mooi zo laten dat ding 8)

JuT5R

Zo weer even een update!

Ondertussen alweer +/- 2000 km erop zitten zonder gekke dingen. Blokje loopt heel mooi en soepel. Onderstel moet nog even gefinetuned worden, maar dat gaat goedkomen.

Vandaag op de testbank geweest voor de eerste run met deze setup. Resultaat een 390pk en een 480nm. Zit zeker nog wat verbetering in, maar dat gaat goedkomen 8). Grafiek loopt in ieder geval al mooi soepel. Auto verliest alleen wat turbodruk vanaf de 4000+ rpm.

Plaatjes bij de verhaaltjes.



Hij staat er momenteel zo bij.



Binnenkort dus weer even naar Haaksbergen voor de laatste 30pk's en wat extra nm's en dan zijn we eerst tevreden ;)

JuT5R

De S70 staat ondertussen weer op zijn vertrouwde comets.

Blijft toch een mooie combi 8)


UserID6342

Donkere auto en donkere Comets kijken altijd goed  :eusa_clap: :eusa_clap:

Sseventy

#186
Mooie auto's!  :eusa_clap: Bij de 850 hoort natuurlijk een setje 18"pegs. ;) schroefsetje dr al onder?

JuT5R

Nee nog niet, eerst even wat de rest klaarmaken. Dan de schroefset :)

18 pegs zijn mooi idd. Maar ben er nog niet uit.

JuT5R

Ik zal weer even stof van dit topic afblazen. De auto's doen het beide nog goed, weinig tijd aan besteed want we zijn reeds verhuist naar een mooie vrijstaande woning met veel grond en ruimte.

Bij het huis een mooi sleutelhok van 11 bij 5 meter. Bedoeling is dat hier een tweekolommer in komt waar we straks mooi aan de auto's kunnen sleutelen. Het enige probleem is even dat de betonvloer in het hok verzakt is. Waarschijnlijk is deze in meerdere delen gestort, het achterste deel is nog goed (hier moet de brug komen).

Ik probeer nu zoveel mogelijk informatie in te winnen, dus hier ook. Misschien dat mensen hier ervaring mee hebben? Is dit te repareren of moet er een gehele nieuwe vloer in?


)()()sT

Ligt ie gewoon op de ondergrond? Als de grond draagkrachtig genoeg is kan een vloer op de grond gestort worden, maar wel op een verdicht zandpakket. Wellicht is daar iets niet goed gegaan?

StefanCJ


JuT5R

Citaat van: )()()sT op 22-01-2017 17:38:49
Ligt ie gewoon op de ondergrond? Als de grond draagkrachtig genoeg is kan een vloer op de grond gestort worden, maar wel op een verdicht zandpakket. Wellicht is daar iets niet goed gegaan?

De vloer is gewoon op zand gestort zover ik kan zien. Hij is wel al 30 jaar oud, dus ik denk dat dat ook met het verzakken te maken heeft. Op de punten waar ik de vloer heb gecontroleerd lijkt hij te zweven, dus het kan zijn dat de ondergrond verzakt is. Of kan een betonvloer ook zwevend gelegd worden?

The Demon

Kost een paar centen, maar een goede fundering erin en dan een nieuwe vloer waar die tweekolommer op komt te staan lijkt mij de beste oplossing.
Je zal raar kijken als ineen de boel verzakt met een auto erop.

louwrens

Das nog eens een leuke ruimte om te sleutelen!

Ik zou eens een aannemer bellen om de boel eens vrij blijvend te bekijken...

classicT5

Lijkt me dat het niet slecht is voor 30 jaar oud. Ben geen deskundige, maar gewoon laagje erover storten zodat het weer vlak is?

Waardoor denk je dat de vloer zweeft? Voornaamste lijkt me dat het goed gewapend is, zodat het een geheel vormt. Weet je of het beton gewapend is?