Volvo v70 t5 - ricks

Gestart door ricks, 04-11-2013 14:05:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ricks

Hallo,

Na al een tijdje op andere volvoforums actief te zijn geweest, ben ik ook hier terecht gekomen door een mede volvoliefhebber.

Wie ben ik?

Ik ben Rick, 19 jaar, woonachtig in Dalfsen. Eerste auto? Saab 900 turbo (huh, een saab? Ja een saab. Projectje wel genoemd, zie http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?f=43&t=112485 . Ligt momenteel een beetje stil overigens). Mijn eerste auto voor de weg was een Volvo v40 uit '96. Daarna volgden een Volvo 850, Volvo 760, Volvo 440 en mijn huidige auto; een Volvo v70 t5 classic.

Naast mijn studie, hbo bouwkunde, heb ik een bijbaantje bij de Plus. Verder verhandel ik in mijn vrije tijd Volvo's. Sommigen worden opgeknapt, anderen gaan in onderdelen weg. Inmiddels een aardige voorraad (vooral v70) onderdelen opgebouwd. Een leuke bezigheid, leerzaam, en leuk om volvoliefhebbers over de vloer te hebben. Onderdeeltje nodig? Doe gerust een Pbtje.

Hieronder enkele foto's van auto's:

De Saab (project)




De v40 (ex- daily driver)



De 850 (overbruggingsauto)


De 760 (leuk voor erbij)



De 440 (noodvervoer)




De t5 (daily driver)





Hieronder enkele foto's van auto's die voor handel of onderdelen de revue hebben gepasseerd.








Al met al een leuke verzameling opgebouwd. Ik hoop dat er nog vele volvo's zullen volgen! :)

Met vriendelijke groet,

Rick

The Volvoboy

Welkom hier Rick 8)

Voor iemand van 19 heb je inderdaad een beste verzameling auto's ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

cornelis-b

Heej welkom Rick en dit is een erg bekende bumper, ik ben hem net nog tegen gekomen op twee schragen in de woonkamer  ;D ;D

Je had al verteld over je wagenpark maar met foto's er bij is het nog veel leuker :eusa_clap:

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

grijzev70tdi

Aah, die 760 :D Heb hem zien staan op Marktplaats, had er opzich belang bij gehad, zat alleen LPG in helaas... Dus nu maar een 740 ;D

Wel leuk wagen park zo, komt me wel bekend voor ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

rooie roffel

idd beste verzameling auto,s ik dacht dat ik veel had gehad:p mvg michael

Robert70

Negentien en dan al zo`n verzameling ... Jaloers-modus: ON  :D.

Vulk

Hoelang hou je de gemiddelde auto zo bij?

CleVol

Ha Rick, mooie verzameling.
Als je nog eens een rechter ruitenwissermotor hebt liggen dan hou ik mij aanbevolen.

ricks

#8
Citaat van: grijzev70tdi op 04-11-2013 15:10:33
Aah, die 760 :D Heb hem zien staan op Marktplaats, had er opzich belang bij gehad, zat alleen LPG in helaas... Dus nu maar een 740 ;D

Wel leuk wagen park zo, komt me wel bekend voor ;D

Haha, 760 is inmiddels verkocht. Geen tijd voor nog een opknapper (naast de saab). Wel jammer, vind die bakstenen nog steeds erg leuk.

Citaat van: Vulk op 05-11-2013 19:58:18
Hoelang hou je de gemiddelde auto zo bij?

Verschilt of ze voor eigen gebruik of handel zijn. Ik hoop met mijn daily driver nog even vooruit te kunnen!
Qua handelswaar wisselt het snel, het liefst heb ik niet te lang wrakken bij huis staan (of eigenlijk wil mijn moeder dat niet hebben ;D). Volgende week weer een nieuwe ophalen, een 850 :)