Meeting uitdeuken zonder spu... 8-2-2014

Gestart door Bouke, 11-11-2013 18:17:50

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Taranis op 08-02-2014 16:04:25
Citaat van: elianmars op 08-02-2014 14:14:07
Ik ga het niet redden, heb Bouke al op de hoogte gesteld.

Sjaak Afhaak :evil:

Wacht maar tot je ook kids hebt  :-*

StefanCJ

Mooie D5. Hoe is dat nou afgelopen met je lampen eigenlijk, op de foto lijkt het of de ene wat minder mat is dan de andere, of ligt dat aan de phonepic?

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 08-02-2014 16:11:20
Mooie D5. Hoe is dat nou afgelopen met je lampen eigenlijk, op de foto lijkt het of de ene wat minder mat is dan de andere, of ligt dat aan de phonepic?

Jij durft!  :o  ;D

UserID25761

MikeyQR

En wij zijn ook weer thuis.

Was gezellig vandaag, en de deukjes zijn weer uit de T-5R :eusa_dance:
1 deukje was erg lastig eruit te krijgen, maar het was uiteindelijk toch gelukt :laugh:

Ik wil Bouke en de deukentovenaars bedanken voor de service, en wie weet tot de volgende uitdeukmeeting.  ;)

Taranis

Citaat van: elianmars op 08-02-2014 16:08:03
Wacht maar tot je ook kids hebt  :-*

Ik hoop dat dat nog een tijdje duurt eigenlijk ::)

Citaat van: StefanCJ op 08-02-2014 16:11:20
Hoe is dat nou afgelopen met je lampen eigenlijk, op de foto lijkt het of de ene wat minder mat is dan de andere, of ligt dat aan de phonepic?

Minder mat.... minder mat.... luister even blinde kip: de rechtse lamp (voor de kijkers links) is gloedjesplinternieuw voor de lieve somma van 1076 euro en 5 cent (lang leve de verzekering), de linkse (voor de kijkers rechts) hebben Ewout en ik eind oktober met bloed, zweet en tranen op zitten poetsen en is dus allesbehalve mat. Hooguit niet nieuw meer.

Minder mat... ga je dooie vissenogen poetsen man :evil:

Maar verder ben je best aardig hoor  :-*

Citaat van: NickGR op 08-02-2014 16:18:29
@taranis   Al onderweg  ;D :eusa_whistle:

Nee, Stefan is me te groot uuuuuuh breed ;D

BBS

En ook hier alweer een half uurtje thuis.

Zeer tevreden over het gedane werk, bijna alle deuken/jes zijn eruit, zelfs die grote deuk/knik in het achterscherm :eusa_dance: Koen heeft de kras nog wat gepoetst, de volgende keer gaan we die kras wetsanden en aansluitend de hele auto poetsen. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat die dikke knik eruit gehaald zou kunnen worden zonder de boel over te spuiten.

Ik wil Bouke bedanken voor de organisatie, de deukentovernaars voor het perfecte werk en Hooftman voor de gelegenheid. :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Als er volgend jaar weer deukjes in de auto zitten ben ik weer van de partij, en zorgt Jennie voor de broodjes Worst ;D
Volvoloos....

Walter vd Weegen

Ook weer een half uurtje thuis, heel tevreden met het resultaat, 5 deukjes kwijt! Bouke, deukentovenaars en Hooftman: bedankt! :eusa_boohoo:

Julian

Wij zijn ook net thuis, deukentovenaar heeft goed werk verricht; niets meer te zien van de paar laatste resterende deukjes :eusa_clap:

Aan Bouke: goed georganiseerd!
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Bouke

Was een geslaagde meet met veel blije mensen en gezelligheid. Ik wil iedereen bedanken, in de eerste plaats Hooftman en de Deukentovenaars en Eric en zijn maat voor de hotdogs regelen. Echt top en natuurlijk iedereen die geweest is voorde deukjes en de gezelligheid :eusa_clap:

The Volvoboy

Wij zijn weer thuis, na een lange maar gezellige dag :D Bouke, zeer goed georganiseerd :eusa_clap: De blauwe is weer 8 deukjes lichter :eusa_dance:
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

cornelis-b

Wij zijn ook weer thuis en het was top, wat kunnen die gasten "toveren"  :eusa_clap: :eusa_clap:

Bouke top geregeld en Hooftman bedankt voor het beschikbaar stellen van de werkplaats. Het was een gezellige dag.

Ik zal straks foto's plaatsen maar eerst eten en dan "kentekens poetsen"
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

EricL

Was een gezellige dag vandaag en goed georganiseerd Bouke!
De achterklep is weer helemaal strak  :).

Sbv

Citaat van: BBS op 08-02-2014 17:23:09
En ook hier alweer een half uurtje thuis.

Zeer tevreden over het gedane werk, bijna alle deuken/jes zijn eruit, zelfs die grote deuk/knik in het achterscherm :eusa_dance: Koen heeft de kras nog wat gepoetst, de volgende keer gaan we die kras wetsanden en aansluitend de hele auto poetsen. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat die dikke knik eruit gehaald zou kunnen worden zonder de boel over te spuiten.

Ik wil Bouke bedanken voor de organisatie, de deukentovernaars voor het perfecte werk en Hooftman voor de gelegenheid. :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Als er volgend jaar weer deukjes in de auto zitten ben ik weer van de partij, en zorgt Jennie voor de broodjes Worst ;D
Dei naast je achterlicht is weg ? dat was een rot deuk om te zien. Nu de auto strak houden

BBS

Juist die enorme deuk/knik is er helemaal uit :eusa_dance: :eusa_dance:
Ik ga voortaan wel parkeren in het midden van 2 parkeervakken om deuken in de toekomst te voorkomen :eusa_shifty:

Edit: als het morgen droog is zal ik kijken of ik er een goede foto van kan maken. ;)
Volvoloos....