van T-5R naar 10v en nu naar V70R

Gestart door V70geRwin, 12-11-2013 13:39:21

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Citaat van: henry classic v70 op 02-08-2021 16:19:21
Staat goed die Trexxen  :eusa_clap:

Bedankt Henry, ben er ook erg blij mee.

Jans Duiven

Gefeliciteerd!

De S40/V50 naafkapjes passen mooi op die Evolution velgen 

Link[/b]

V70geRwin

Citaat van: Hans Duiven op 03-08-2021 20:38:22
Gefeliciteerd!

De S40/V50 naafkapjes passen mooi op die Evolution velgen 

Link[/b]

Kijk, dat was het enige dat ik nog even wilde opzoeken, had die Evolution dopjes ook grijs gespoten maar dat is geen pan zo.
Bedankt Hans  :eusa_clap:

Edit: Zie ze alleen maar in het zwart en dat is jammer, voor nu maar even naafkapstickers besteld in grijs/blauw.

V70geRwin

The end of an era, geen zin meer om zelf te sleutelen en een mooie vervanging gevonden. De V70R gaat naar liefhebbers, no worries. Maar dan ga je je schuur opruimen en komt er nog best veel nieuwe parts uit  8)

Het was bijzonder gezellig hier en vooral de Sateh meeting van wijlen Henk waren voor mij hoogtepunten. Maar wellicht zien we elkaar weer op een Volvo meeting of gewoon onderweg.

Voor nu, het ga jullie goed.

Thijs850

Hi Gerwin, zo dat is een stap vooruit zeg. Ik kan me nog herinneren dat ik bij je langskwam voor God mag weten wat.. ja de sateh was altijd goed, helaas. Vanaf nu zal ik je V60 op de A9 in de gaten houden 👍🏻. Veel plezier
Gereden 440 '91, 440 '95, 460 '96, 850 GLE ,93, V40 2013 T3 Summum 103K.
Huidig '93, 850 GLT met 203.502km gekocht huidige stand 312.500

V70geRwin

Ha Thijs, stap is gigantisch. Moet zelf nog wennen maar de 5 cylinder roffel ga ik wel echt missen. De 4 cylinder loopt mooi maar klinkt niet heel inspirerend helaas.

Tot op de A9 dan 👍

henry classic v70

...clubje wordt wel steeds kleiner  :-[
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Vulk

Dat kan haast niet anders. De gemiddelde 850 gaat richting de 30 jaar. Hoe bijzonder is het niet dat die auto's toch nog steeds relatief vaak als daily rondrijden.

Sbv

Van harte met jullie nieuwe aanwinst. Wat voor V60 is het geworden?
Het rijdt erg goed alleen klinkt nergens naar

daanium

Hopelijk blijft de V70R hier op het forum, kunnen we met z'n alle nog een beetje mee lezen :)
Ik sluit me aan bij het bericht dat het jammer is dat de club steeds kleiner zal worden, ik heb hier zelf ook aan meegedragen.
Er zijn zo veel leuke herinneringen aan dit forum, mensen komen en gaan, Volvo's komen en gaan...
Ik herinner me nog dat ik me voorstelde met m'n C70 en toen 'commentaar' kreeg dat zo een C70 toch wat aan de moderne kant was ;D
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

de Boeing

Jammer maar begrijpbaar.

Ik betrapte me er van de week nog op, toen ik een Citroen XM zag rijden (die hadden wij vroeger) en dacht nog: die zie je ook bijna nooit meer... Wat dat betreft ben ik het met Vulk eens: ondanks dat onze volvo's flink oud worden zie je ze wel nog best veel in het verkeer (allez, in vergelijking met andere oude auto's). Ik doe in ieder geval nog mijn best om er 1tje in de lucht te houden...  ;D

razorx

Gefeliciteerd met je aanwinst Gerwin! Mooie wagen.

Het heeft alles te maken met keuzes maken. En niet meer willen of kunnen sleutelen. Althans bij mij. Wees niet gechoqueerd maar een auto is voor mij een gebruiksvoorwerp geworden. Wel een Volvo.

Wellicht zien of spreken we elkaar niet meer, maar moet één ding kwijt: Je manier van omgang met andere mensen is een feest!

V70geRwin

Het is een T4 met de Polestar tuning. Voldoende om goed mee te komen.

Op de weg blijft mijn oog trekken naar de 850 en de classic V70 hoor, toch een speciale band. Komt ook door de mensen op dit forum, altijd leuk contact gehad.

@Henry, ik geef het stokje aan jou door als stronghold met je mooie sandstone.

@Yits, dat is geheel wederzijds!

Maar ben vast niet zo maar weg hier hoor.

Voor de rest; keep them Rolling 👍

Dazzle

Een T4 met deze tuning is ook niet verkeerd. En wie weet gaat t toch nog ns zo kriebelen of je loopt er 1 tegen t lijf en denkt: " die tijd was toch wel gaaf, ik koop m gewoon ..."  :angel: .