Aanschaf andere auto.

Gestart door Robert855, 20-11-2013 13:00:44

Vorige topic - Volgende topic

Jean-Paul

Ik vindt die TDI nogal aan de prijs, ze staan er ook een stuk goedkoper met dezelfde of zoniet betere uitrusting/staat.
En optie 3/4 tja wat moet ik daar nou nog van zeggen  :eusa_naughty: ;)

Overigens heb ik zelf ook een v70 TDI, heerlijke auto. Maar een benzine/lpg klinkt wel een stuk mooier!

Robert855

Citaat van: Jean-Paul op 20-11-2013 13:22:43
Ik vindt die TDI nogal aan de prijs, ze staan er ook een stuk goedkoper met dezelfde of zoniet betere uitrusting/staat.
En optie 3/4 tja wat moet ik daar nou nog van zeggen  :eusa_naughty: ;)

Hahaah.. ik ben blij dat je zo duidelijk bent haha!
Ik heb wat tdi's betreft wel bij mij in de buurt (Assen) gezocht dus het kan goed zijn dat je ze tegen bent gekomen met een betere prijs. als je wat weet wat de moeite waard is hoor ik het toch ook graag!

fpede

die 2 die jij aangeeft hebben wel een pak meer km's op de klok staan(al wil dat niet veel zeggen bij deze motoren) echter heb je bij zulke hoge standen meer kans op extra kosten voor ophanging/stuurdelen
dus recent onderhoud nakijken ;)

+ die 1e TDI die robert855 aangeeft heeft een V70R interieur + surround speaker  :eusa_drool:

RonaldCBR

De 1e otpie heb ik aan mijn vrouw voorgelegd gisterenavond (toeval!). Voor haar zijn we namelijk op zoek naar een vervanger van de huidige auto.
Ik vind het een prachtige auto met niet zo'n astronomische km-stand. De prijs is een vraagprijs dus met een beetje onderhandelen kan daar best wat vanaf.
We gaan er niet mee verder, want mijn vrouw vindt de kleur niet mooi !??

Jean-Paul

Kleur niet mooi??? Koop er een roze brillletje bij.  8)
Dat ze uberhaupt inbreng heeft...  :evil:

Jean-Paul

Citaat van: fpede op 20-11-2013 13:40:21
die 2 die jij aangeeft hebben wel een pak meer km's op de klok staan(al wil dat niet veel zeggen bij deze motoren) echter heb je bij zulke hoge standen meer kans op extra kosten voor ophanging/stuurdelen

+ die 1e TDI die robert855 aangeeft heeft een V70R interieur + surround speaker  :eusa_drool:

Dat is natuurlijk geen enkele garantie dat de auto met minder km's geen problemen heeft...
Ik zou eerder een goedkopere kopen, en dat extra geld achter de hand houden voor eventueel verborgen onderhoud.

fpede

Citaat van: Jean-Paul op 20-11-2013 14:00:53

Dat is natuurlijk geen enkele garantie dat de auto met minder km's geen problemen heeft...
Ik zou eerder een goedkopere kopen, en dat extra geld achter de hand houden voor eventueel verborgen onderhoud.

ik heb ook niet gezegd dat die kans er niet is  ;)

de éne auto is ook de andere niet hé, meer kan je er op afstand ook niet van zeggen, zelf de auto  goed inspecteren is dus de raad
=>

...
...

Robert855

+ die 1e TDI die robert855 aangeeft heeft een V70R interieur + surround speaker  :eusa_drool:

Daar heb je wel een punt idd, maar goed ik ga vanmiddag mijn eerste optie bekijken en rijden. @ RonaldCBR, ik ben blij dat je vrouw de kleur niet mooi vind, dan heb ik des te meer keus.

Jean-paul, ik moet ook bekennen dat ik de km standen wel aanzienlijk vind t.o.v. wat mijn eerste optie is, maar dat hoeft idd niet slecht te zijn, onderhoud zegt veel meer.

Jean-Paul

Citaat van: Robert855 op 20-11-2013 14:16:24

Daar heb je wel een punt idd, maar goed ik ga vanmiddag mijn eerste optie bekijken en rijden. @ RonaldCBR, ik ben blij dat je vrouw de kleur niet mooi vind, dan heb ik des te meer keus.

Jean-paul, ik moet ook bekennen dat ik de km standen wel aanzienlijk vind t.o.v. wat mijn eerste optie is, maar dat hoeft idd niet slecht te zijn, onderhoud zegt veel meer.

Ik heb mijn TDI in mei gekocht met zo'n 440.000 op de teller. Ok, de krukaskeering lekte en de distributie moest vervangen worden, maar daarom heb ik ook  maar 900 euro voor de auto betaald. Hij rijdt en schakelt uitstekend :)

Robert855

Ja wat ik zeg, het hoeft geen probleem te zijn! wat denken jullie van optie 2 de 850 R?

Robert855

Is het ook een idee om de tdi een chip te geven? Ik zag bij Fastech een chip voor 350 euro. geeft hem wellicht iets meer potentie, maar of het verstandig is bij die km stand weet ik niet..

RonaldCBR

Hey Robert, veel succes! Ben benieuwd!

Robert855

Citaat van: RonaldCBR op 20-11-2013 15:27:59
Hey Robert, veel succes! Ben benieuwd!
Ja ik ook, ik laat nog wel even weten of het wat is, je hoort van mij.