Waar ga jij heen op vakantie in 2014?

Gestart door StefanCJ, 20-11-2013 20:24:59

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Sbv op 20-11-2013 22:51:45
Wij hebben nog geen idee eigenlijk. Portugal ?

Met een baby van een paar maanden oud? ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

StefanCJ

Tuurlijk. Wij zijn met Casper na 8 weken een week ver Duitsland in geweest, met 4 maanden naar spNje en 7 naar budapest, ging prima allemaal.

elianmars

Wij zijn naar Curacao geweest toen de jongens 10 maanden oud waren  ;D

Taranis

Dat kan goed gaan maar zelf heb ik er een bloedhekel aan om in een vliegtuig te zitten met een baby van een paar maanden oud die continu huilt. Dan is Amsterdam - Sydney via Singapore nog een groter takke-eind ::)

On-topic: voor 2014 weinig plannen... ik denk sparen en de zandbak in de voortuin opnieuw betegelen :)

Chris

Citaat van: StefanCJ op 21-11-2013 08:20:38
Tuurlijk. Wij zijn met Casper na 8 weken een week ver Duitsland in geweest, met 4 maanden naar spNje en 7 naar budapest, ging prima allemaal.

Dat moet je ook per kind aankijken. Met sommige kinderen is 'geen land te bezeilen', andere zijn zo makkelijk dat je er zonder problemen van alles mee kan doen. Verder is het denk ik ook een stukje gewenning aan vormen van reizen.

En overigens eens met Ronald.... op zo'n vlucht is het ondoenlijk als een baby continu aan het huilen is. Lijkt me als ouder ook erg onrustig.

)()()sT

Ik zou er momenteel überhaupt geen zin in hebben om met Femke op vakantie te gaan.

Doe maar ff lekker thuis, heb alles bij de hand hiero :)

Sbv

Citaat van: Taranis op 21-11-2013 09:03:11
Dat kan goed gaan maar zelf heb ik er een bloedhekel aan om in een vliegtuig te zitten met een baby van een paar maanden oud die continu huilt. Dan is Amsterdam - Sydney via Singapore nog een groter takke-eind ::)

On-topic: voor 2014 weinig plannen... ik denk sparen en de zandbak in de voortuin opnieuw betegelen :)
Vliegen kan ik me wel wat bij voorstellen. Niet iets om heel blij van te worden

StefanCJ

Wij gaan in mei ofzo ook een weekje naar de Canarische eilanden, cadeautje van mijn schoonouders (ze gaan zelf niet mee hoor  ;D). Ik zie ook wel een beetje tegen dat vliegen op vooral omdat Casper niet zo'n held is in stil zitten.

Het verschilt inderdaad per kind, maar ik zou het altijd gewoon proberen, zonde om op voorhand al thuis te blijven zitten omdat het misschien wel niet gaat.

StefanCJ

Citaat van: elianmars op 20-11-2013 22:27:04
Nou, na wat zoeken valt Kroatië voor ons af. Net zo duur als Italië.....

Holy moly, ik vond Kroatië vorig jaar al redelijk duur maar nu zijn ze helemaal leip geworden volgens mij.

Bijna €2600,- voor 15 dagen half pension, 2 volwassenen en 1 kind van 1jr oud.  :eusa_wall:

edit: link even weggehaald, die was bijna even lang als de reis er naar toe.

ZC3rr0r

Citaat van: StefanCJ op 21-11-2013 11:07:17
Citaat van: elianmars op 20-11-2013 22:27:04
Nou, na wat zoeken valt Kroatië voor ons af. Net zo duur als Italië.....

Holy moly, ik vond Kroatië vorig jaar al redelijk duur maar nu zijn ze helemaal leip geworden volgens mij.

te lange URL

Bijna €2600,- voor 15 dagen half pension, 2 volwassenen en 1 kind van 1jr oud.  :eusa_wall:

Ah, die goeie ouwe tijd, toen je nog voor 20 gulden een maand op de camping kon staan in Croatië.
En je met 5 man kon uit eten voor een tientje.

(Dan vergeten we wel ff dat dat dus dik 22 jaar geleden was en je in guldens destijds nog niet de helft verdiende van wat je nu in euro's krijgt)

widebody

Sterre was ook 6mnd oud toen we naar Spanje vlogen. Geen probleem gehad. En de eerste keer met de caravan weg was ze net 5weken oud ;D. Jong geleerd, oud gedaan! En Danieck zit ook nergens mee. Wat dat betreft 2 voorbeeldige kindjes ;).

Reitse

BBS

Dit jaar vanwege alle extra investeringen die gedaan worden, wordt het dit jaar 3 week in de stacaravan op Belt Schutsloot :evil:
Voor de rest kijken we het even aan, misschien tussentijds er zo even tussenuit piepen ;) ;D
Volvoloos....

StefanCJ

Jaja, zojuist geboekt. 10-24 augustus Ramada Resort in Budapest en van 24-28 augustus hotel Panorama aan het Balatonmeer  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Taranis

Zo, jij bent er vroeg bij...... ik mag nog niet eens verlof aanvragen voor 2014 :)