Onderdelen voor schade 850

Gestart door tijzio, 28-11-2004 21:07:47

Vorige topic - Volgende topic

tijzio

Nu ik reeds 10 jaar in mijn 760 rondtuf en met groot plezier heb ik er voor gekozen om een 850 Estate erbij aan te schaffen. Het gaat om een 1994'er (april 94) en het is een Turbo 20V. Helaas is er schade aan deze auto. Het is dus de uitdaging om e.e.a. weer op te knappen en rijdbaar te maken. Ik hoop dat jullie je je ogen willen openhouden als je wat van onderstaande onderdelen tegenkomt die ik nodig heb. Alvast dank voor de moeite.
Type: 850 Turbo 20V Estate, signaalrood.
Linkerzijportier voor
Linkerzijportier achter
Spatscherm links voor
Motorkap
Bumper
Spoiler onder bumper (of zit die al bij de bumper in?)
Radiateur
Linker zijspiegel (el verwarmd)

Joris_Scholte

Heb ook ooit zo'n projectje gehad. Auto Rima in Druten heeft mij voor diverse onderdelen kunnen helpen, net zoals Nordicar in Heerhugowaard. En de plaatselijke Volvo-dealer; alleen in noodgevallen, want daar betaal je wel de hoofdprijs. Succes met opknappen, ben benieuwd hoe het resultaat gaat worden.

Joris_Scholte

Ow ja, de voorbumper bestaat uit twee delen; een onderlip en een bovendek. Mocht je deze nieuw bestellen bij de dealer, vraag of ze ook gelijk de bevestigingsschroeven er bij bestellen. Magazijnmannen die met je meedenken zijn namelijk zeldzaam, zoals ik zelf heb gemerkt.

tijzio

Ok bedankt voor de tips. Ik zal er aan denken.
Wat is trouwens een goed boek voor de 850?

Peth©oni

'k zou eerst eens de zoekfunctie gebruiken, alle vragen die je nu hier stelt kun je zo terug vinden......  ;)

BIGcharlie

Citaat van: tijzio op 29-11-2004 08:22:49
Ok bedankt voor de tips. Ik zal er aan denken.
Wat is trouwens een goed boek voor de 850?

Een goed boek is Haynes, service and repair manual voor de volvo 850 van 1992 tot 1996 (alleen in het engels te verkrijgen ).
Te bestellen bij de betere boekhandel ::)

Suc6 met je zoektocht en reparatie ;)

Greetz 8)
BIG charlie
(dat geluid jongens)
who needs a radio...

daytonawim

Vadis, is ook niet slecht :-)

Vraag eens rond op het forum, of kijk hiervoor op marktplaats, daar wordt het ook aangeboden tegen " woeker prijzen"  :-(

tijzio

Citaat van: daytonawim op 29-11-2004 13:30:06
Vadis, is ook niet slecht :-)

Vraag eens rond op het forum, of kijk hiervoor op marktplaats, daar wordt het ook aangeboden tegen " woeker prijzen"  :-(

Bij deze wil ik vragen of iemand toevallig een Vadis dvd te leen heeft. Kan ik er even op rondneuzen.  ::)

BartT5R

Stuur eens een pb naar Mehn.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Zodiac

Was zelf ook aan het zoeken geraakt en heb iemand gevonden op 2de hands.be, deze man vraagt bv voor een VOLLEDIGE rechterachterdeur voor een Estate (kleur=donkerblauw) 200 Euro. Misschien daar eens even checken?
Spread your love...

daytonawim

in heereveen zit ook een 850 sloper  ( via email bereikbaar en hanteren vaste prijzen)