Goedkope MP3 speler

Gestart door cornelis-b, 04-12-2013 18:26:47

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Vandaag kreeg ik na 12 dagen mijn in China bestelde MP3 wireless player binnen en heb er even mee getest. Het apparaat kost echt een dro# en drie knikkers maar het werkt echt super, audio is gewoon goed te noemen, niet beter of slechter dan de reguliere radio zenders. Het is voor een simpele MP3 oplossing echt een aanrader. Het apparaat support tot 8GB aan SD kaart en ook via USB ingang geen probleem met een 8GB USB stick, dus muziek zat voor een ritje Zuid Europa  :eusa_dance: :eusa_dance:

http://www.ebay.com/itm/Car-Kit-MP3-Player-Wireless-FM-Transmitter-Modulator-USB-SD-MMC-LCD-Remote-Blue-/230891536838?pt=US_FM_Transmitters&hash=item35c23541c6
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

cornelis-b

Ik heb hem nu een paar dagen in gebruik en ik moet zeggen dat hij best goed bevalt. Het zendvermogen van de ingebouwde FM zender is goed te noemen en de geluid kwaliteit is ook prima. Al met al een leuk ding voor die paar euro  ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Hiker

En het geluid gaat via de autoboxen?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

fust850

Yep, het is een FM zender, dus je autoradio pakt het als zodanig op.

Probleem is wel dat, veelal op langere ritten, je regelmatig een andere frequentie in moet stellen wanneer de MP3-FM zender en reguliere radiozenders elkaar overlappen...

Edit: Ik heb iets dergelijks onder aan mijn Ipod hangen voor in de vrachtwaggel, werkt op dezelfde manier.
Zweedse wolf in schaapskleren:  Ford S-Max 2.5ST Roffelbus

cornelis-b

Citaat van: fust850 op 07-12-2013 21:25:13
Yep, het is een FM zender, dus je autoradio pakt het als zodanig op.

Probleem is wel dat, veelal op langere ritten, je regelmatig een andere frequentie in moet stellen wanneer de MP3-FM zender en reguliere radiozenders elkaar overlappen...

Edit: Ik heb iets dergelijks onder aan mijn Ipod hangen voor in de vrachtwaggel, werkt op dezelfde manier.

Veranderen van frequentie valt heel erg mee, weet niet wat het vermogen is maar als ik hem in de sigaretten aansteker achter in de wagen zet, dichter bij de antenne,  dan is hij sterker dan radio Veronica ;D

Speelt inderdaad gewoon draadloos, je stelt de frequentie in op de player en stemt je radio daar op af en klaar. Op de foto 106.7 FM

Zeg maar Henk tegen mij

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

cornelis-b

Zeg maar Henk tegen mij