850R 2.0 K24 (Schutten Tuning / Öhlins / Brembo)

Gestart door EricL, 14-12-2013 00:20:44

Vorige topic - Volgende topic

EricL

Citaat van: Robster480 op 12-07-2015 23:18:49
Je 850 ziet er opnieuw keurig uit Eric! Zal wel lekker vooruit gaan i.c.m. de K24 en aangepaste software :)
Ik had eigenlijk gehoopt dat er zoveel berichten in je blog verschenen door de elektrisch inklapbare buitenspiegels, maar daar moet ik nog even geduld voor hebben ;)

Thanks Rob,

De 850 rijdt super nu.
De elektrisch inklapbare spiegels zijn al getest en werken !
Volgende week krijg ik m'n RHD carbon spiegelkappen binnen en kan ik ze monteren.
Heb ze voorlopig maar even in de doos gehouden, zo zonder bescherming denk ik niet dat ze de regen zo lekker zullen vinden.  ;D

Citaat van: V70geRwin op 13-07-2015 11:28:50
Lekker bezig Eric, al zicht op de volans (en de remmen)  ;D

Volans kunnen er binnenkort onder, maar laat eerst de 850 uitlijnen met de huidige (Antlia) wielen.
Daarna gelijk de Brembo's eronder, uiteraard!  ;)

Citaat van: NinaPaul op 13-07-2015 11:56:33

Ontopic, laat je de ecu zo bloot? En die luchtaanvoerslang voor de ecu laat je die dan zitten?

Nee, na de foto het deksel direct teruggeplaatst.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-07-2015 22:46:24
Ziet er heel mooi uit op dat kleine fotootje Eric. Dit vraagt eigenlijk om een mooie grote plaat.
Een van de mooiste 850's 'under the hood' :eusa_clap:

Ewout

Thanks Ewout!

Citaat van: Hans Duiven op 13-07-2015 22:58:48
Blij dat je er blij mee bent. Je hebt de boel zo prachtig voor elkaar in elk aspect.
Wat is niet begrijp is dat je blij bent met het 'niet meer dat abrupte afrem-gevoel bij gas los'

Was het zo heftig dat het de rijeigenschappen negatief beïnvloedde als een daily driver of als een circuitauto?

Hans

Thanks Hans! Nee het viel me pas op toen de M4.4 ecu erin zat. Gas loslaten geeft nu ongeveer hetzelfde gevoel als in een V70N (2.5t). Toch wat beter voor de versnellingsbak denk ik zo.

Citaat van: rappendaf op 14-07-2015 02:07:59
ziet er als nieuw uit onder de kap  4 paginas terug .post snel meer pics .mooi mooi mooi

Thanks rappendaf,

foto's komen binnenkort!

EricL

Vandaag mijn opnieuw beklede stuur ontvangen!

Rechts het stuur wat ik ooit van MikeyQr had gekregen. Stond de 850 nog mee op het concoursterrein tijdens de Experience  :eusa_silenced:

Dit stuur is bekleed door forumlid 850 R (Evan). Hij heeft eerst uitvoerig vele verschillende leersoorten en grijstinten vergeleken om het origineel te evenaren.
Het stuur is echt perfect geworden en je kan merken dat dit leer is van hoge kwaliteit. Ik heb weleens een stuur in m'n handen gehad wat net was bekleed via een (op dit forum bekend) adres uit Duitsland. Het leer voelde vrij stug en toch wel wat goedkoop aan. Nu is het mooi soepel en voelt er goed aan. Mocht iemand anders ook zijn stuur opnieuw willen laten bekleden staat hij ervoor open dit te doen.

Vanmiddag gelijk het stuur gemonteerd:

Ook zijn vandaag de carbon spiegelkappen binnengekomen vanuit Hongkong!! Foto's volgen. ;D

innocenti

cornelis-b

Gaaf hoor dat stuur en ik had al eens wat in zijn blog gelezen over het bekleden van een stuur maar dit is echt super.
Top werk Eef :eusa_clap: :eusa_clap:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

EricL

De elektrisch inklapbare spiegels zijn nu klaar om gemonteerd te worden:

6 pins stekker  :eusa_shhh:

RHD spiegelkappen passen toch wat beter op RHD spiegels  ;D

Citaat van: cornelis-b op 15-07-2015 20:40:26
Gaaf hoor dat stuur en ik had al eens wat in zijn blog gelezen over het bekleden van een stuur maar dit is echt super.
Top werk Eef :eusa_clap: :eusa_clap:

Zekers, hij heeft echt vakwerk afgeleverd!

koen.s

Stuur ziet er netjes uit  :eusa_clap:

Elektrisch inklapbare spiegels, en carbon kappen :eusa_drool:

leeroy

Super netjes allemaal  :eusa_clap: en een heel leuk topic om te lezen! :eusa_clap:

V70R^2

Mooie spiegels en erg fraai stuur, de ene na de andere toevoeging, mooi werk ! :D

Emiel

jas

Mooie upgrades Eric!!

Lekker veel foto's blijven posten, is echt smullen!

cornelis-b

Morgen kan ik het met eigen ogen aanschouwen veel beter dan op de foto's die al helemaal top zijn  :eusa_dance:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

T5-Klaas

Gaaf geworden zeg! Dat stuur is een aanrader.
Eerst maar weer ff sparen maar dan houd ik mij aanbevolen!
ex 855 T-5R (019), ex V70 classic T-5 (417), ex V70 classic TDI (427)

rappendaf

mooi :o ik wil mijn stuur ook laten overtrekken nu ik dit zie  :o :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
850 2.3 t5 1993 133000KM ORIGINEEL
.  850 2.5 20v 1992 at 247000km
   C70 t5 23 T

850 R

Thanks voor de complimenten heren, Eric, je hebt echt een prachtige R
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)

cornelis-b

Vandaag Eric op bezoek gehad die eindelijk zijn troep op kwam halen. Eigenlijk wilde hij alleen een dashboard meenemen en de complete achterbank na zijn vakantie ophalen maar daar toch maar even een "stokkie" voor gestoken. Inladen die bende het lag er al vanaf de kerstboom meeting. Eindelijk verlost van al die zooi uit het magazijn  ;D ;D ;D ;D ;D

Goede vakantie en we zien ons daarna weer.

Zeg maar Henk tegen mij