850R 2.0 K24 (Schutten Tuning / Öhlins / Brembo)

Gestart door EricL, 14-12-2013 00:20:44

Vorige topic - Volgende topic

jas

diederickvolvo

Blijft ongelooflijk hoe gaaf je het doet!. Durf je er wel mee te rijden als die klaar is :P

cornelis-b

Als hij klaar is nog een rit over straat, rechtstreeks naar het Volvo museum ;D ;D

Wat een werk man  :eusa_clap: :eusa_clap:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

V70geRwin

elianmars

Zo dan.... er wordt hier met flappen rond gestrooid  :o :eusa_shifty: ;D

Respect dat je het zo goed aanpakt!

Die originele stripingset had ik op mijn 850 zitten. Heb ik er afgepeuterd omdat ik het niet mooi vond ;D

The Volvoboy

Je had al het e.e.a. verteld in Best, maar man... wat blijft dit blog kwijlen zeg! :eusa_drool: :D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Hans Duiven

Goed bezig!

By the way: Zijn ze er nog, nette 850 grilles?

Op MP- en eBayfoto's zag een aantal er mooi uit maar eenmaal uitgepakt viel het weer tegen.

volvobug

Citaat van: EricL op 08-06-2018 23:47:49

Volgende klus wordt het restaureren van de roofrails:

Deze zullen eerst met glansparels gestraald worden om vervolgens in de juiste kleur te laten poedercoaten.
De rubber omlijsting laat ik namaken.

Hoeft niet meer, NOS is onderweg!  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Miyel

Citaat van: volvobug op 20-09-2018 18:11:36
Wut? Gewoon bij de dealer te bestellen?
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

arjen850

Citaat van: Miyel op 20-09-2018 18:58:44

Nu ben ik ook nieuwsgierig.

EricL

Citaat van: volvobug op 20-09-2018 18:11:36

Ja echt top!! Nooit gedacht dat ik zo'n set nog tegen zou komen. Heel erg bedankt! :)

Zal gelijk een korte update doen omtrent de roofrails, er zijn nog vele andere zaken aangepakt maar daar komt tzt nog een update over.

Bedoeling was om de roofrails opnieuw te laten coaten in exact de originele kleur en met het ietwat korrelige effect. Het heeft even geduurd maar het resultaat is nog beter dan ik me had kunnen wensen:

Erg moeilijk om de kleur goed op de foto te krijgen, maar is in werkelijkheid echt perfect!! De kleur is antraciet met een matte afwerking.

Voor deze roofrails ook een originele NOS montageset kunnen bemachtigen:

En nu via volvobug ook de NOS rubberomlijsting! Set is nu compleet en echt heel blij mee.

Tevens nog nummer 1 van de 4 artefacten aangekocht:

Tot zover weer!

volvobug

Citaat van: arjen850 op 20-09-2018 19:41:15
Citaat van: Miyel op 20-09-2018 18:58:44
Nu ben ik ook nieuwsgierig.

Nog even reageren op dit, ik heb heel, heel toevallig nog drie setjes gevonden. En met de perfectie waarmee Eric bezig is om zijn auto op te knappen waarbij kosten nog moeite gespaard worden leek me dat een prima bestemming voor 1 van de setjes.

En om de onvermijdelijke vraag voor te zijn wat ik met die andere ga doen? 1 hou ik vooralsnog voor mijzelf om de Saffron op orde te houden. En die andere zal vast te koop komen maar wil ik eerst gebruiken als voorbeeld. Ik wil nl. vergelijkbaar als de actie die nu opgezet is met de gordijnhaakjes, op zoek naar iemand die de eindkapjes weer zou kunnen maken. En dan heb ik nu 2 perfecte nieuwe voorbeelden.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Willem Broeders

Hoi Eric,

Mooi project, zo op de details!

Hoe kom jij aan de nieuwe portiergrepen? Is dat te bestellen bij de dealer?

Gr. Willem