Vraag over Trex velgen.

Gestart door Spin!, 23-12-2013 10:06:02

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Spin!

Citaat van: StefanCJ op 24-12-2013 22:54:06
Ik had ze van centreerringenwinkel.nl

Ik ook! Goede en snelle service, prettige communicatie met Harry.

www.vm-parts.nl

Spin!

Citaat van: Spin! op 25-12-2013 00:27:33
Citaat van: StefanCJ op 24-12-2013 22:54:06
Ik had ze van centreerringenwinkel.nl

Ik ook! Goede en snelle service, prettige communicatie met Harry.

Om er even op terug te komen... Ik had intussen nog niks ontvangen, dus even contact gezocht. Harry is het compleet vergeten en zegt dat hij geen alu ringen kan leveren in deze maatvoering  :eusa_wall:

Erg irritant dit.  >:(

www.vm-parts.nl

Broabander

Hmm, mijn ervaringen zijn ook niet top, eerste doosje wat ik kreeg waren er 3 van de 4 kapot (gebroken), nieuw doosje gekregen maar daar was er ook weer 1 kapot, van de resp 1 en 3 goede 1 set gemaakt.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

toppertje

och,iedereen moet wel eens wat langer op zn spullen wachten toch?
met kunstofcentreerringen wil het ook,wel oppassen met het op de naaf zetten,en de bouten allemaal
eerst handvast zetten.

Spin!

Citaat van: toppertje op 10-01-2014 18:07:27
met kunststofcentreerringen wil het ook,wel oppassen met het op de naaf zetten,en de bouten allemaal
eerst handvast zetten.

Dat is nou net het punt. Ik heb de juiste kunststof ringen er tussen zitten. Wat ik uit ervaringen hier op kan maken is dat de combinatie Trex - Volvo -V70N trilling blijft houden met kunststof ringen. En juist bij de meest voorkomende snelheden trillen ze. Niet erg comfortabel. Vandaar de zoektocht naar alu ringen. Maar Harry kan ze dus niet leveren ookal beweert zijn website anders.

www.vm-parts.nl

Hans Duiven

Citaat van: Spin! op 11-01-2014 11:23:04
Citaat van: toppertje op 10-01-2014 18:07:27
met kunststofcentreerringen wil het ook,wel oppassen met het op de naaf zetten,en de bouten allemaal
eerst handvast zetten.

Dat is nou net het punt. Ik heb de juiste kunststof ringen er tussen zitten. Wat ik uit ervaringen hier op kan maken is dat de combinatie Trex - Volvo -V70N trilling blijft houden met kunststof ringen. En juist bij de meest voorkomende snelheden trillen ze. Niet erg comfortabel. Vandaar de zoektocht naar alu ringen. Maar Harry kan ze dus niet leveren ookal beweert zijn website anders.

Heeft de bandenboer in de buurt geen adresje voor alu pasringen dan?