Mercedes Arthur gezocht

Gestart door pieranja, 29-12-2013 17:03:02

Vorige topic - Volgende topic

pieranja

Met veel plezier breng in tegenwoordig mijn Roffel bij Arthur (Thuurbo voor de ingewijden). Arthur heeft veel kennis in zijn bezit over onze Roffel, top dus.

Nu zoek ik eigenlijk eenzelfde Arthur, maar dan voor de Mercedessen uit de '90-er jaren. Mijn neef rijd namelijk in solch eine auto, en dan zou het natuurlijk fijn zijn als er een soortgelijk persoon als Arthur bestaat :-) die alle liefde in het onderhoud ervan kan steken.

Kortom, kennen jullie misschien iemand binnen jullie netwerk die je zou aanraden? Het liefst omgeving Amsterdam, maar laten we het zeker niet beperken door deze regio alleen!

maruska

bergambacht, vraag bouke even
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

pieranja

maruska

nope, hier op het forum..
maar dat is wel de garage die ik bedoelde ja...
T-5R

Sbv

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

NinaPaul

En hij is daar? Eigenaar? Monteur? Aandeelhouder? Poetser? Schoonmaker? Zoon van? etc.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

maruska

Citaat van: NinaPaul op 29-12-2013 17:39:23
En hij is daar? Eigenaar? Monteur? Aandeelhouder? Poetser? Schoonmaker? Zoon van? etc.

bouke ?
geen van allen, hoezo NP ? bang dat we aandelen hebben ?
bouke woont in dat dorp, en kent Cor oa van meetings die we daar al eens gehad hebben.

of mag tippen van een garagehouder niet ? pff, je doet weer vaag en raar ;D
T-5R

NinaPaul

Huh  :eusa_eh:

Van mij mag je aandelen in iets hebben en het de hemel in prijzen hoor, goed = goed.

Ikzelf ben een W140 (V12) en G klasse "gek" (heb er meerdere gehad), vroeger ook handelaar in (MB) old-timers. Het was dus gewoon interesse.

Edit: Maar hij is dus geen fanaat, sorry voor de vraag.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

maruska

vragen mag altijd, ik zocht wellicht je spijkers in het ondiepe water ^^

Bouke heeft niets met mercedes, anders dan dat hij die beste man redelijk kent..
T-5R

pieranja

Even voor mijn duidelijkheid: het gaat dus specifiek om de genoemde garage, en niet om Bouke als persoon. Sterker nog, Bouke doet niks met Mercedes, maar kent die garagehouder in Bergambacht?

Sbv

LouisXIV

Citaat van: pieranja op 29-12-2013 17:03:02
Met veel plezier breng in tegenwoordig mijn Roffel bij Arthur (Thuurbo voor de ingewijden). Arthur heeft veel kennis in zijn bezit over onze Roffel, top dus.

Nu zoek ik eigenlijk eenzelfde Arthur, maar dan voor de Mercedessen uit de '90-er jaren. Mijn neef rijd namelijk in solch eine auto, en dan zou het natuurlijk fijn zijn als er een soortgelijk persoon als Arthur bestaat :-) die alle liefde in het onderhoud ervan kan steken.

Kortom, kennen jullie misschien iemand binnen jullie netwerk die je zou aanraden? Het liefst omgeving Amsterdam, maar laten we het zeker niet beperken door deze regio alleen!
Volgens mij sleutelt Arthur ook aan Mercedes maar of hij ook van wanten weet met 90-er jaren weet ik niet. Wel weet ik dat hij een aantal MB's in onderhoud heeft.

marc-850

Je zou ook Dirk eens kunnen contacten.
Die heeft ook verstand van (oude types) Mercedes. (En dat weet ik uit ervaring!)