Probleem Guard (2) 850R

Gestart door EricL, 07-01-2014 16:24:15

Vorige topic - Volgende topic

marrrcel

Als je GuardII straks functioneel is hoef je de handzenders niet bij de dealer in te laten leren. Inleerprocedure van de AB staat in het instructieboekje, maar dat wist je misschien al.

EricL

Citaat van: marrrcel op 15-01-2014 12:15:29
Als je GuardII straks functioneel is hoef je de handzenders niet bij de dealer in te laten leren. Inleerprocedure van de AB staat in het instructieboekje, maar dat wist je misschien al.

Klopt Marcel, was ik inderdaad al van op de hoogte  ;)

Citaat van: snix op 15-01-2014 11:06:12
Kastje met dat sleuteltje kan ook heel goed een guard I sirene zijn. Hij lijkt heel erg op de mijne.

Volgens Vida is de sirene die ik heb een extra toevoeging op de Guard II, maar het kan zijn dat het dezelfde is als die voor Guard I.

Aan de hand van het chassisnr heeft Henk gekeken welke relais er in mijn auto past, aangezien hij er nog één had liggen.
Aldus Vida zou dit het relais moeten zijn voor mijn auto, deze heb ik gisteren opgehaald.

Echter past het niet!

Wat foto's ter illustratie.

Het relaisbord

Momenteel heb ik er alleen maar een Central locking relais in

Relais past niet vanwege een afwijkende pasvorm

Weet iemand welk relais wel zou moeten passen? Mijn 850 is gebouwd in december 1995; MY96 (Italiaanse markt).
Tevens houd ik me aanbevolen mocht iemand nog zo'n relais hebben liggen!

UserID6342

Als je de relais op de goede plek duwt past het wel :evil: ;D.

De 205/206 zit in de middelste rij links, in de onderste rij (waar dat doorverbinddraadje zit) moet de 210/211 komen.

EricL

Citaat van: Dirk342 op 31-01-2014 09:01:51
Als je de relais op de goede plek duwt past het wel :evil: ;D.

De 205/206 zit in de middelste rij links, in de onderste rij (waar dat doorverbinddraadje zit) moet de 210/211 komen.

Oops foutje... :eusa_shhh:

Bedankt Dirk, ik ga het vanavond proberen.

Piet22

Dat zwarte relais is een Guard I relais. Kan je zien omdat de connector aan de bovenkant groter is als bij een Guard II relais.

Een Nederlands Guard II relais is meestal groen

Piet

snix

Guard I sirene bovenin (lijn van de olie dop volgen naar boven)

Een losse

Guard I relais (brede groene stekker):

Als je hier het bekende driehoekje niet bij hebt en de juiste ab's niet (licht grijs met zwarte batterijklep) gaat het niet werken.

Sbv

850R heeft Guard-2 normaliter. Mijn 96-er R had dat wel