Op welke brandstof rij jij voornamelijk in je 850 / SVC 70? Editie 2014

Gestart door Duell, 21-01-2014 08:11:36

Vorige topic - Volgende topic

Jeroentjuh

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Jeroentjuh op 28-09-2014 00:32:55
Citaat van: Jeroentjuh op 21-01-2014 20:15:29
BP ultimate Ron98

En nu een volle tank Firezone Competition 102....

En in de tussentijd niet getankt? Acht maanden zonder tanken? WOW! ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

cotton

heutink

:)
op benzine dus......korte stukjes op 98, en lange afstanden op  euro 95
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Silverarrow

BP Ultimate 98 of wanneer ik in Duitsland kom (regelmatig) Aral Ultimate 102 voor de prijs van euro 95 in Nederland :eusa_dance:.

Edit: Ik zie trouwens dat er mensen zijn die E10/E85 in de tank gooien, maar die brandstof is toch minder voor de brandstofleidingen?

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

rpakuypers

Voornamelijk op lpg (95% van het gebruik) want het gebruik op lpg en benzine liggen bij mijn 10V automaat gemiddeld beiden op 1 op 8,8 ..... :o

Groet,
Roger

NinaPaul

Beide volvo's op lpg

Het lpg verbruik ligt bij mijn wagens op lpg toch aanzienlijk hoger dan het benzine verbruik.
Waar mijn '92 GLT automaat op benzine 10,5 liter op 100km weg slurpt is dat op lpg 13liter. (90% stadsverkeer)
De '03 2.4T automaat is ongeveer even onzuinig, maar wel veel zuiniger bij snelweg km's.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Blackfox

LPG met de S60 hier.Verbruik 9 l/100km gemiddeld. :)
Wel veel snelweg kilometers.

)()()sT

widebody

Lekker op stookolie rondkachelen. Sta tenmiste niet om de 2 dagen aan de pomp ;D.

francois

swobbes

Firezone Competition 102 met gekietelde brandstof druk, word dan wel niet mee op de weg gereden, maar de roffel lust het graag en pakt heel wat lekkerder op uit een bocht met wat meer druk.
Volvo C70 T5 1998

scania164

rpakuypers