Nieuwe voorbumper

Gestart door Remi89, 23-01-2014 20:37:23

Vorige topic - Volgende topic

Remi89

Hallo ik ben op zoek na een nieuwe voorbumper voor een volvo 850 sedan. Uit 1996. Past op mijn auto ook een estate bumper ? Kleurcode weet ik zo niet zou ik morgen even moeten checke. Alvast bedankt. Ps iemand die eerst ook een manuele antenne had maar later een elektrische heeft ingebouwt?

hertogjan6

Bumper past gewoon ;)

Wat is de kleur van de 850? Meeste codes zitten wel in ons achterhoofd ;D
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Remi89

Kleurcode zoek ikmorgen even op, niemand ervaring met de antenne? Waar staat de kleurcode, in de bestuurdersdeur ?

blauweroffel

Citaat van: Remi89 op 23-01-2014 21:28:58
Kleurcode zoek ikmorgen even op, niemand ervaring met de antenne? Waar staat de kleurcode, in de bestuurdersdeur ?

voor de auto gaan staan, motorkap open en dan rechts kijken binnenkant spatbord: zwart plaatje, kolom rechts

BR

cornelis-b

Wat voor kleur heeft je auto?

Hier een voorbeeld van waar je de code kan vinden deze heeft kleurcode 420

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,23792.msg464701/topicseen.html#msg464701
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Remi89

Hallo ik heb even gekeken en de kleurcode is 427-21 als ik het goed heb is dat graphite grey metallic.

Mvg Remi

cornelis-b

427 is inderdaad Graphite gray en een redelijk veel voorkomende kleur. Een knappe bumper zal ook wel te vinden zijn voor je auto.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Remi89

Iemand toevallig tips met n site waar ze verkocht worden of gewoon plaatselijke sloop afstruinen?

cornelis-b

Even kijken hier op het forum of iemand nog een nette bumper heeft en anders even contact opnemen met Hunter Parts. Is ook wel handig als je even vermeld uit welk deel van het land je komt.

http://link.marktplaats.nl/1000010787

Zeg maar Henk tegen mij

Vulk

Ik heb mijn oude bumper in 427 achtergelaten bij Thuur.

Remi89

Oh ik kom uit wijchen gelderland iets onder nijmegen

Boeijke

Probeer het eens bij Verwijst in Uden. Das niet zo ver voor je. Of Rima in druten.

combinedforces

Geenacker is helemaal dichtbij.

hertogjan6

Forum lid groko even vragen ;) heeft volgens mij nog een R te koop staan ;)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Remi89

Haha ben alleen op zoek na onderdelen ben tevreden met mn 850 10V automaat hahha. Maar zo te horen genoeg in de buurt hebben ze ook allemaal een site of moet ik gewoon langs gaan?