iPhone 6 plus in m'n V70

Gestart door Ewout Schalkwijk, 23-11-2014 13:08:19

Vorige topic - Volgende topic

UserID25761

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-12-2014 20:06:49
Vergeet niet dat Apple sinds de 4(s) naar 'Lightning' is overgestapt. Sindsdien zijn er bijna geen nieuwe accessoires van 'derden' verschenen. Iets met rechten enzo.

vanaf Iphone 5 dus  :eusa_angel:

Edit: ik heb zo'n origineele adapter van oud naar lightning op mn grom zitten en deze doet het naar behoren. :eusa_clap:
zodra je met imitatie aan de gang gaat heb je hommeles  :eusa_whistle:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: NickGR op 07-12-2014 20:07:52
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-12-2014 20:06:49
Vergeet niet dat Apple sinds de 4(s) naar 'Lightning' is overgestapt. Sindsdien zijn er bijna geen nieuwe accessoires van 'derden' verschenen. Iets met rechten enzo.

vanaf Iphone 5 dus  :eusa_angel:

Ik bedoelde dat te zeggen, maar achteraf gezien was het wat krom omschreven. Dank voor de correctie. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Er schijnt een chip in de kabel te zitten waarop de software reageert.
Vandaag de kabel direct op de USB lader aangesloten en nu de melding alleen de eerste keer gezien. Dan maar geen iPod functionaliteit in de auto. Streamen gaat ook goed.

Ewout Schalkwijk

Heb nu m'n IPhone 6+ een paar dagen en ben zeer onder de indruk. Zeker nu met Swype erop. Had niet gedacht dat dat zo goed zou werken. Zowel op het Noors als Nederlands. Supert!

Nog twee weken voor ik de foon ook gewoon op de goede hoogte in m'n auto kan monteren.

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Swype zit all jaren op de Samsung telefoons  ;D

BBS

Citaat van: elianmars op 14-12-2014 11:33:26
Swype zit all jaren op de Samsung telefoons  ;D
Samsungs zijn ook geen "smartfoons" maar entertainfoons... ;D ;D Ze "swypen" van de ene kant van de kamer naar de andere kant ;D

van ergernis :eusa_boohoo: ;D
Volvoloos....

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 14-12-2014 11:33:26
Swype zit all jaren op de Samsung telefoons  ;D

Is vooral ideaal als je in bed ligt en geen zin hebt om te typen ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder