Boetepot 2014

Gestart door grijzev70tdi, 24-01-2014 15:51:27

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Thys op 20-05-2014 21:56:48
Vandaag kwam 'ie dan; de sanctie voor het door rood sukkelen. 237 euro :eusa_silenced:

Zo dan. Dat is flink omhoog gegaan. De enige en laatste die ik voor rood licht heb gekregen was in de gulden-tijd. 190 gulden was het toen.

MiniG

Mijn eerste is ook binnen, na de Detailday Koen naar huis gebracht "Sassenheim" om vervolgens via Elst naar Epe te rijden.
Heerlijk op de CC "zoals altijd +- 135" helaas niet meegekregen dat de Trajectcontrole bij Vianen weer actief was :eusa_wall:

Dus ja daar komt hij gemeten snelheid 132 na correctie 127 dat is 27 te hard prijskaartje 245 euro :eusa_doh:

Never drive faster then your guardian can fly

UserID25761

Citaat van: MiniG op 23-05-2014 09:31:51
Mijn eerste is ook binnen, na de Detailday Koen naar huis gebracht "Sassenheim" om vervolgens via Elst naar Epe te rijden.
Heerlijk op de CC "zoals altijd +- 135" helaas niet meegekregen dat de Trajectcontrole bij Vianen weer actief was :eusa_wall:

Dus ja daar komt hij gemeten snelheid 132 na correctie 127 dat is 27 te hard prijskaartje 245 euro :eusa_doh:
.

:eusa_think:

En je gebruikt flitsmeister  ???

MiniG

Zoals ik al zij Nick ik was niet op de hoogte, helaas  :police: meister ook niet

Edit: hoe weet jij dat ik flitsmeister gebruik  :eusa_shifty:

UserID25761

Citaat van: MiniG op 23-05-2014 10:09:18
Zoals ik al zij Nick ik was niet op de hoogte, helaas  :police: meister ook niet

Edit: hoe weet jij dat ik flitsmeister gebruik  :eusa_shifty:

Filmpje van Koen nog niet bekeken  :angel: :eusa_whistle:

MiniG

Ohja gesnapt :eusa_whistle: was wel overduidelijk he  ;D

UserID25761

Citaat van: MiniG op 23-05-2014 10:26:24
Ohja gesnapt :eusa_whistle: was wel overduidelijk he  ;D

Ghehe  ;D

Lunadust

Traject controle bij Vianen?
Daar rijd ik dagelijks..
Nog nooit wat van gemerkt.
Was het niet de A12?
Of de A2 boven Utrecht?
Techneut, geen dichter.

Jan_D.

Vandaag een bon uit Frankrijk op de mat: 140 gemeten op de autoroute (max 130 km). Bedrag valt wel mee (€ 45, maar op tijd betalen anders kan het € 180 worden). Waarschuwing: het is al vele jaren gebruikelijk dat je af en toe een bord ziet dat er snelheidscontrole is; de opvallende kast met geel-zwart geblokte rand staat dan maximaal 1 km verderop; maar sinds kort zijn er ook veel minder opvallende vaste controles zonder waarschuwing en vaak verborgen opgesteld. Ook wordt steeds vaker met losse apparatuur gewerkt. Er zijn ook nog "opvoedkundige" radars: je ziet dan je kenteken op een scherm verschijnen met "Ralentissez" (vertragen); binnen een kilometer volgt dan de echte flitser.

leons850

Citaat van: Lunadust op 23-05-2014 10:40:23
Daar rijd ik dagelijks..
Was het niet de A12?
Of de A2 boven Utrecht?

Was ook bij vinkenveen wat hij bedoelde, bij vianen staat niets daar rijd ik ook dagelijks en anders was ik al failliet. :eusa_whistle:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Lunadust

Citaat van: leons850 op 04-06-2014 22:40:40
Daar rijd ik dagelijks..
Was het niet de A12?
Of de A2 boven Utrecht?

Was ook bij vinkenveen wat hij bedoelde, bij vianen staat niets daar rijd ik ook dagelijks en anders was ik al failliet. :eusa_whistle:

Pas je wel een beetje op bij Vianen? (a2)
Naar zuid staan ze met enige regelmaat  tussen de huisjes onder de A27
Naar noord, bij de oprit Vianen, oprit Nieuwegein zuid, halverwege de oprit en tankstation, en net na het tankstation.
Met een beetje VEEL pech staan ze daar 4 x achter elkaar, en dan word ie best duur per km..... :eusa_wall:
( das was wel al jaren terug, maar toch...)
Techneut, geen dichter.

leons850

Citaat van: Lunadust op 04-06-2014 22:46:34
Citaat van: leons850 op 04-06-2014 22:40:40
Daar rijd ik dagelijks..
Was het niet de A12?
Of de A2 boven Utrecht?

Pas je wel een beetje op bij Vianen? (a2)
Naar zuid staan ze met enige regelmaat  tussen de huisjes onder de A27
Naar noord, bij de oprit Vianen, oprit Nieuwegein zuid, halverwege de oprit en tankstation, en net na het tankstation.
Met een beetje VEEL pech staan ze daar 4 x achter elkaar, en dan word ie best duur per km..... :eusa_wall:
( das was wel al jaren terug, maar toch...)

Thnx Bas, gelukkig draai ik daar de a27 richting Gorinchem op. ;D
Idd bij Nieuwegein zuid staan ze regelmatig 2 kanten op, nu hebben ze bij beide kanten maar 1 plekje waar ze kunnen staan en ik weet ze. Zolang ik wakker ben gaat t goed en veel te hard rij ik daar toch niet en kan ook vaak niet.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

V70geRwin