Onderdeelnummer keerring

Gestart door elianmars, 11-04-2016 15:38:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

haasje

Dan rammel je een keer heel hard met een snoeppot, met een beetjes geluk lok je wel iemand  :evil:

Robster480

Citaat van: haasje op 31-05-2016 18:47:38
Dan rammel je een keer heel hard met een snoeppot, met een beetjes geluk lok je wel iemand  :evil:

Of je nodigt ze uit om de nieuwe badkamer te komen bekijken  :eusa_shifty:
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

KIM

Citaat van: elianmars op 31-05-2016 18:41:12
Citaat van: Robster480 op 31-05-2016 16:06:56
Citaat van: elianmars op 31-05-2016 15:34:28
Ik wacht eerst de apk bij Hooftman wel af. Ben benieuwd of de keerringen bij distributie nog dicht zijn.
Distributie wil ik tzt toch laten vervangen. Nog geen idee bij wie. Ik ben benieuwd of daar vaste prijzen voor zijn bij de dealer.

Ohja, dat kan inderdaad ook nog :) Hier op het forum zijn ook zat mensen die dat voor je kunnen doen / je daarmee kunnen helpen.

Ik weet het. Maar die wonen zo'n takke-eind bij mij vandaan. Is nie handig nie  :-\

Zevenhuizen - Heukelum is best te doen hoor...

elianmars

Citaat van: Robster480 op 31-05-2016 18:47:31
Ach, rijden is geen straf met zo'n cabrio toch. Daarbij is het in een paar uurtjes gepiept :)

Ik denk dat er weinig monteurs zijn die het in het weekend willen doen. Door de week is voor mij geen optie.
Het takke-eind rijden deert mij niet ;D

elianmars



Eindelijk dan toch :D


Nu nog tijd en zin maken om ze te monteren ;D

Sbv

Ik hoorde net dat de kinderen een paar dagen weg zijn. Mooi moment zou ik zeggen  ;D

elianmars

Citaat van: Sbv op 08-06-2016 12:16:18
Ik hoorde net dat de kinderen een paar dagen weg zijn. Mooi moment zou ik zeggen  ;D

Ok. Dan is de tijd er wel. Nu de zin nog..... :P

okapi

Dag mensen, waar ik zeer benieuwd naar ben is wat de ervaring is ten aanzien van al dan niet nieuwe lekkage nadat de aandrijfas keerring vervangen is.

Vaak is er nl. een groefje in zulk een as gekomen dat als die niet gerepareerd is (speedysleeve van SKF) dat de lekkage binnen de kortste keer weer terug is.

Verder zou ik heel graag weten wat het diameter is van de aandrijfas ter hoogte van de keerring (in tiende millimeters) - automaat bak.

Ik hoor het heel graag want mijn V70 Classic 1999 behoeft ook deze reparatie !!!  :)