Kleurcode vinden bij onderdelen afkomstig van gedemonteerde auto

Gestart door 855T5+, 13-02-2014 23:51:31

Vorige topic - Volgende topic

855T5+

Ik heb enkele plaatonderdelen van een gedemonteerde 850 uit 1995 op t oog, maar is in verweggistan voor mij. Nu heeft de verkoper wel een kenteken van de gedemonteerde 850 aan mij gemeld (op verzoek), verder niets. Wie hier op 't forum kan (via PM uiteraard) op basis van dat kenteken de kleurcode erbij vinden (xxx-yy)? De kleurcode is genoeg, meer niet. Bij de dealer vragen stuitte op lastigheden.
Weet niet waarom, wil alleen kleurcode weten zodat ik niet voor niets afreis.
Bedankt bij voorbaat (via PM geef ik kenteken).
Volvo: Mutatis Mutandis

cornelis-b

Even een paar dealers bellen en je verhaal uitleggen, zal er vast wel een zijn die je wil helpen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

hertogjan6

Citaat van: 855T5+ op 13-02-2014 23:51:31
Ik heb enkele plaatonderdelen van een gedemonteerde 850 uit 1995 op t oog, maar is in verweggistan voor mij. Nu heeft de verkoper wel een kenteken van de gedemonteerde 850 aan mij gemeld (op verzoek), verder niets. Wie hier op 't forum kan (via PM uiteraard) op basis van dat kenteken de kleurcode erbij vinden (xxx-yy)? De kleurcode is genoeg, meer niet. Bij de dealer vragen stuitte op lastigheden.
Weet niet waarom, wil alleen kleurcode weten zodat ik niet voor niets afreis.
Bedankt bij voorbaat (via PM geef ik kenteken).
fototje van de auto/kleur zelf ? verkoper vragen naar type plaatje?

forum afzoeken naar een 850 met hetzelfde kenteken  :eusa_whistle:  :evil:  ;D

edit: forumlid vragen die in de buurt woont en misschien dat hij/zij even een kijkje willen nemen ;)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Emiel

Doe maar een kenteken via pb. Zoek ik het wel ff op.