Thuurbo's BLOG - Dilemma!

Gestart door thuur, 12-12-2004 22:38:08

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Bedankt voor de goede wensen! :D

Nou, de verzekeringsman raadde ons met klem aan toch een dokter te bezoeken. Hij heeft nu een cliënte die na een aantal weken toch een serieuze aandoening opgelopen bleek te hebben :-\

Bij de dealer kan ik iedere werkdag van 8:00 tot 17:00 terecht voor een schaderapport.

Dat wordt dus maandag..

Gr ;)

Marc O.

Succes met de verdere afwikkeling! Laten we hopen dat het met het lichamelijke letsel meevalt (werden de Volvo hoofdsteunen onlangs niet geroemd om hun whiplash preventie?).
...The Nile isn't just a river in Africa...

pooh

dank voor de goede wensen allemaal  ;)

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Rudy-M

Auw :-\
Gelukkig zijn jullie zover ongedeerd. Maar ik zou inderdaad voor de zekerheid een schaderapport van jullie zelf op laten stellen.

Citaat van: Ben XC70 op 11-05-2007 08:50:18
Let idd goed op mogelijke afwijkende verschijnselen de komende dagen.
Dus als Thuur plotseling kaas begint te eten, moet Pooh maar even met spoed een dokter bellen. Of meer kaas halen ;D ;D :P

FGG

Citaat van: Rudy-M op 11-05-2007 17:59:50
Dus als Thuur plotseling kaas begint te eten, moet Pooh maar even met spoed een dokter bellen. Of meer kaas halen ;D ;D :P

Beetje groentes erbij koken. Amusetje erbij...;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

pooh

Citaat van: FGG op 11-05-2007 18:54:13
Citaat van: Rudy-M op 11-05-2007 17:59:50

Beetje groentes erbij koken. Amusetje erbij...;D

De lepels liggen al klaar  ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Sbv

Thuur en Pooh,
Sterkte en ga voor de zekerheid even bij de doktor langs. Een auto is uiteindelijk maar een stuk blik waar je best wel veel kan vervangen. Bij jullie is dat wat minder het geval.
Ps haal alvast maar kaas in huis, je weet maar nooit  ;)

fearless

Hmm klote, sterkte met de verdere afhandeling.

Reitse

sjips man... sterkte met de afwikkeling en hopen op goeie doktersuitslag!!

@®-

Citaat van: thuur op 11-05-2007 13:18:15
Bij de dealer kan ik iedere werkdag van 8:00 tot 17:00 terecht voor een schaderapport.

Dat wordt dus maandag..

Gr ;)

En ben je al wat wijzer geworden?

thuur

Yep, de dokter heeft wat overspannen spieren ontdekt bij ons, maar dat moet vanzelf overgaan na een paar weken. Hij verwacht geen blijvend letsel.

De dealer had me blijkbaar niet goed begrepen want die dacht dat ik kwam voor schade wat ik zelf had gereden aan de auto. Hij kon alleen een grove schatting geven van de zichtbare schade. Voor verzekeringswerk en onzichtbare schade moest ik naar hun vast schadeherstelbedrijf. De offerte kost dan 10% van de schade :-\

Dus mijn verzekeringsman gebeld en die zei (na omschrijving van de schade) dat ik gewoon 1500 euro op het schadeformulier moest schrijven, geschat door mezelf. Papieren liggen aldaar en morgen wordt de veroorzaker aansprakelijk gesteld, incl. verzoek voor een expert.

Gr ;)

elianmars

Citaat van: thuur op 15-05-2007 21:25:26
De offerte kost dan 10% van de schade :-\
Gr ;)

Wat is dat nou weer voor onzin? Gebeurt dat vaker?  :eusa_snooty:

thuur

Citaat van: elianmars op 16-05-2007 00:10:40
Gr ;)

Ja, pure oplichterij als je het mij vraagt. Want als je daar de schade laat herstellen vervalt dit bedrag...

Maar ik doe geen zaken met bedrijven die geld vragen voor een offerte, of waar een offerte "niet vrijblijvend" is.

Gr ;)

Hen3

Citaat van: thuur op 16-05-2007 00:14:52
Citaat van: elianmars op 16-05-2007 00:10:40
Gr ;)

Ja, pure oplichterij als je het mij vraagt. Want als je daar de schade laat herstellen vervalt dit bedrag...

Maar ik doe geen zaken met bedrijven die geld vragen voor een offerte, of waar een offerte "niet vrijblijvend" is.

Gr ;)

Het voordeel is dan wel weer dat een hogere offerte hen meer opbrengt... Gunstig voor jou!

thuur