Thuurbo's BLOG - Dilemma!

Gestart door thuur, 12-12-2004 22:38:08

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Mooi dat het op het eerste gezicht mee valt!

En anders: cashen en lekker gaan feesten, je ziet er toch niets van :eusa_whistle:
De Tussenpaus

elianmars

Da's ff schrikken, Arthur!  :o

Hopelijk valt de schade mee. Hou je nek in de gaten, hè!

Hen3

:eusa_silenced: verbazend weinig schade inderdaad (op het eerste gezicht dan).

Trouwens.... een bull-bar is niet meer toegestaan tegenwoordig volgens mij!

)()()sT

De achteropknaller is altijd de schuldige....

Mocht Thuur dan tegen een voorligger rammen, dan is Thuur verzekeringstechnisch schuldig voor die schade... Maar dat is gelukkig niet gebeurd :)

Het is wel balen, en de schrik zit er natuurlijk in...

Succes met de afwikkeling!

RRRRR_Ramon

Pfffffffffffff balen Thuur....... laat het goed nakijken want er kan onderhuidse schade zijn die in eerste instantie niet opvalt, later zit je dan met de brokken en ellende.

Denk ook vooral aan je/jullie nek(ken), ga naar de dokter als je wat voelt en laat het noteren.

Lijkt erg op voorval wat Gea gehad heeft in Almere, die was ook schuldig al duurde het lang voor de verzekeringmaatschappijen dat hadden uitgevochten. De tegenpartij stelde dat Gea stopte voor groen, eidn van het liedje is het gegooid op te weinig afstand houden. Daar zal dit ook wel op uitdraaien. Als je een rechtsbijstandverzekering hebt zet deze er dan op. Ik heb daar zeer goede ervaringen mee.

Sterkte ermee!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

FGG

Balen Thuur, maar e.e.a. ziet er nog goed uit. Doet me een beetje denken aan mijn kennismaking met de Cuore, een half jaar geleden.

Citaat van: )()()sT op 10-05-2007 22:59:33

Mocht Thuur dan tegen een voorligger rammen, dan is Thuur verzekeringstechnisch schuldig voor die schade...

...die die schade vervolgens weer kan verhalen op de acheropknaller ;)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

-D©©©L-

Niet àltijd.
In geval van gevaarlijk verkeersgedrag (onnodig (hard) remmen, motor laten afslaan bij optrekken/groen licht) trekt de voorste bestuurder toch vaak voor minimaal de helft aan het kort eind.

rody

Citaat van: -D©©©L- op 10-05-2007 23:21:31

Niet àltijd.
In geval van gevaarlijk verkeersgedrag (onnodig (hard) remmen, motor laten afslaan bij optrekken/groen licht) trekt de voorste bestuurder toch vaak voor minimaal de helft aan het kort eind.

juist. alleen vaak moeilijk te bewijzen; dus een rechtsbijstandsverz. is geen overbodige luxe.

Niek

Nooit leuk zoiets, maar kan helaas gebeuren, in elk geval succes en sterkte met de afwikkeling!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Philip850

Citaat van: Hen3 op 10-05-2007 22:45:31
:eusa_silenced: verbazend weinig schade inderdaad (op het eerste gezicht dan).

Trouwens.... een bull-bar is niet meer toegestaan tegenwoordig volgens mij!

alleen bij nieuwe auto's naar mijn weten.
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

GeertG

Thuur & pooh !

Absoluut niet leuk, maar......... zoals hier al wordt gemeld, vooral gelukkig geen lichamelijk letsel (en laat het sowieso effe checken; eigen ervaring uit verleden  ;)). En op het eerste gezicht lijkt schade ook mee te vallen. Hopelijk blijft het hierbij en gaat de afwikkeling ook een beetje vlotjes.

Succes.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Ben

Zo'n knal blijft je nog wel even bij. Het is altijd erg schrikken als er zoiets gebeurt. Let idd goed op mogelijke afwijkende verschijnselen de komende dagen.

@®-

thuur en pooh,

Balen voor jullie, maar inderdaad valt de schade zo op het eerste gezicht wel mee. Laat inderdaad even de auto op een brug zetten want je weet niet wat je trekhaak heeft gedaan met je ophangpunten en de langsdragers.

Oja zover ik weet is het niet mijn klant  ;)

Freakybaby

Zwaar balen man!

Mooi dat jullie ongedeert zijn, en nu nog hopen dat de auto er net zo goed vanaf gekomen is!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

thuur

Bedankt voor de goede wensen! :D

Nou, de verzekeringsman raadde ons met klem aan toch een dokter te bezoeken. Hij heeft nu een cliënte die na een aantal weken toch een serieuze aandoening opgelopen bleek te hebben :-\

Bij de dealer kan ik iedere werkdag van 8:00 tot 17:00 terecht voor een schaderapport.

Dat wordt dus maandag..

Gr ;)