Koplampruitenwissers wegwerken?

Gestart door christophe23, 02-03-2014 21:11:06

Vorige topic - Volgende topic

christophe23

Hallo, ik ga binnenkort de voorbumper van mijn c70 laten herspuiten en heb reeds de koplampwissers uitgehaald.
Nu zoek ik zo pluggen of opvulstukken om de gaten in de bumper op te vullen en toe te werken.
Ik heb er reeds gevonden op volgende sites:
http://www.hova.com/taeckpluggar-volvo-c70/
http://www.vparts.se/se/tackpluggar-volvo-c70.html
http://www.tillbilen.se/volvo-c70-taeckpluggar/

Maar het probleem is dat geen van de sites verstuurd naar België, iemand een idee waar ik ze kan kopen?

Alvast bedankt!

cornelis-b

Waarom geen wissers?

Als je ze er gewoon op laat hoef je ze nog niet aan te sluiten en ze er alleen voor de show op te zetten, staat toch mooi.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

christophe23

Citaat van: cornelis-b op 02-03-2014 23:16:48
Waarom geen wissers?

Als je ze er gewoon op laat hoef je ze nog niet aan te sluiten en ze er alleen voor de show op te zetten, staat toch mooi.
Ik vind ze niet mooi en wil gewoon een egale bumper, smaken verschillen nu eenmaal :)

elianmars

Heb je er al een mail aan gewaagd, om te vragen of een van de bedrijven toch naar België wil verzenden? Doe ik altijd en ondanks dat er op een site anders wordt vermeld, krijg ik meestal antwoord dat het wel degelijk mogelijk is.

cornelis-b

Citaat van: christophe23 op 02-03-2014 23:19:36
Waarom geen wissers?

Ik vind ze niet mooi en wil gewoon een egale bumper, smaken verschillen nu eenmaal :)

Heb nog een bumper van mijn S70 zonder wisser gaten liggen, die past volgens mij ook?
Als je toch moet spuiten wie weet kan je er wat mee.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Ludo

Als de bumper toch gespoten word, wat is er dan zo moeilijk om die gaten dicht te plamuren?.

hertogjan6

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

christophe23

Citaat van: Ludo op 02-03-2014 23:34:38
Als de bumper toch gespoten word, wat is er dan zo moeilijk om die gaten dicht te plamuren?.
Plamuren? heb je al eens gezien hoe groot het gat is als je de ruitenwissers afhaalt?
Als je het gat eerst laat kunststoflassen en  dan gewone plamuur overlegt ok maar als je dit volledig opvult met plamuur breekt dit volgens mij.

christophe23

Citaat van: elianmars op 02-03-2014 23:25:10
Heb je er al een mail aan gewaagd, om te vragen of een van de bedrijven toch naar België wil verzenden? Doe ik altijd en ondanks dat er op een site anders wordt vermeld, krijg ik meestal antwoord dat het wel degelijk mogelijk is.
Dat heb ik nog niet gedaan, ik zal dit straks eens proberen. Bedankt voor de tip!

christophe23

Citaat van: cornelis-b op 02-03-2014 23:28:14
Waarom geen wissers?

Heb nog een bumper van mijn S70 zonder wisser gaten liggen, die past volgens mij ook?
Dat weet ik niet zeker of dit past... Is dat exact dezelfde bumper? Zoja heb ik wel interesse.

christophe23

Citaat van: christophe23 op 04-03-2014 19:39:13
Citaat van: cornelis-b op 02-03-2014 23:28:14
Waarom geen wissers?

Dat weet ik niet zeker of dit past... Is dat exact dezelfde bumper? Zoja heb ik wel interesse.
Heb het bekeken, ik denk wel dat het past maar het is toch wat anders van uitzicht en de mistlampen zijn ook anders.
Toch bedankt!

henry classic v70

Een C-bumper ziet er anders uit, S-bumper past wel maar dan krijgt de "neus" een andere look...

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

christophe23

Ik heb geen pluggen gevonden dus heb de bumper maar laten toewerken!
Bedankt voor de hulp!