S70 centrale vergrendeling

Gestart door cornelis-b, 04-03-2014 14:03:44

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Omdat de CV van mijn wagen niet werkte en de dealer de AB niet geprogrammeerd kreeg heb ik van Joost een set uit een demontage wagen overgenomen. De set bestaat uit de regelunit die onder de linker schopplaat zit, de ontvanger op het teller blok en de AB.

De regelunit ingebouwd en met mijn huidige ontvanger met identiek partnummer als die van Joost werkt het CV systeem, echter een raar "probleempje"

Als ik op lock druk gaat alles dicht, druk ik op unlock dan gaat alleen de bestuurdersdeur open en bij een tweede keer op unlock drukken gaar de rest open.

Kan het zijn dat via de software zo is geprogrammeerd of is dit toch iets wat nog niet helemaal lekker werkt? Het werkt verder prima alleen even wennen dat als ik alles wil openen dt ik twee keer moet unlocken.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

kulk

Gaat de bestuurdersdeur ook weer vanzelf op slot tijdens het rijden? Zo ja dan lijkt het wel een of andere carjack beveiliging of iets.

Microswitches nog goed?

cornelis-b

Citaat van: kulk op 04-03-2014 14:11:59
Gaat de bestuurdersdeur ook weer vanzelf op slot tijdens het rijden? Zo ja dan lijkt het wel een of andere carjack beveiliging of iets.

Microswitches nog goed?

Als ik de deur / deuren open met de AB en ik doe verder niets dan sluit alles vanzelf binnen een minuut. Eenmaal een deur geopend en dus rijden dan blijft alles open.

Het werkt eigenlijk precies zoals bij mijn ex V70 2.5D behalve dat daar alle deuren open gingen bij één keer drukken op unlock.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Laguna-S60R

Is denk ik software, VAG auto's hebben t ook
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

volvobug

Vind het wel een mooie feature   8)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

cornelis-b

Volgende week even een regelunit uitwisselen en dan kijken wat hij doet, gaat dan wel alles in een keer open en bij de andere wagen in twee keer drukken dan weten we dat het toch in de regelunit zit. Softwarematig dan.

Zeg maar Henk tegen mij