Vanalles over Formule 1

Gestart door The Saint, 23-12-2004 20:52:57

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Leuk...naast Hamilton und Schumi.

Clapton

Citaat van: Emiel op 02-11-2007 20:35:06

Hamilton nu ook al ? dat jochie is net begonnen, oke hij is goed misschien wel erg goed maar omdan nu al Zwitserland te gaan wonen...   ze laten tegenwoordig zomaar iedereen toe...  ;D

Misha

Citaat van: Clapton op 02-11-2007 20:39:47

...   ze laten tegenwoordig zomaar iedereen toe...  ;D
Tis net België, Erik..
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Clapton

Citaat van: Misha op 02-11-2007 20:45:26

Tis net België, Erik..

oké die koffie kan je nu ook vergeten.

Emiel

Stond woensdag in de krant iig, Lewis gaat naar Schweiz om aan de Engelse pers te ontsnappen. ::)

BenC70ES

Citaat van: Clapton op 02-11-2007 20:46:37
Citaat van: Misha op 02-11-2007 20:45:26

Tis net België, Erik..

oké die koffie kan je nu ook vergeten.

Hahaha...  ;D

Jarno Trulli woont er trouwens ook.

Die 52milj. zou per jaar zijn...  :eusa_doh:

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

FGG

Maar even een topicje openen dan (misschien nog een poll straks):

Zoals reeds gepost krijg ik van Ira kaartjes voor een F1-race voor m'n verjaardag. Het had een verrassing moeten zijn maar gezien de prijs wilde ze toch overleggen. Het gaat om een volledig weekend. Ik had de keuze uit 3 circuits: Hungaroring, Hockenheim en Spa.

Hungaroring
Schijnt als toeschouwer het meest interessant te zijn, echter deze GP valt in het laatste weekend van m'n vakantie en ik zou dan maandags weer aan 't werk moeten.

Hockenheim
Deze valt qua tijd het gunstigst. Midden in de vakantie, geen kids, 4 uurtjes rijden en er worden behoorlijk wat rondjes gereden.

Spa
Het mooiste circuit en lekker dichtbij. Alleen valt ie ongunstig voor ons. Verder is het aantal rondjes klein (44 of zo) dus minder doorgangen voor de toeschouwer.

En dan is er nog het financiele aspect. We praten over een behoorlijk bedrag en daar komen nog de reis- verblijfs- en onderhoudskosten bij.

Zijn er mensen die ervaringen hebben met 't bezoek aan een GP en misschien 1 van de bovenstaande circuits. Hoe denken jullie erover? Moet ik toehappen en een bak geld uitgeven aan iets wat in 2 dagen voorbij is of moet ik de centen in m'n zak steken en iets anders leuks mee doen?

Ik benieuwd hoe jullie erover denken.

Reacties als "Ik vind de Formule 1 niks" zijn niet nodig, ik vind de F1 wel geweldig. :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Johann

Het is net als een Voetbalwedstrijd. Eigenlijk live geen zak aan maar je moet het een keer meemaken.

Sbv

Hoi Florian,

Hockenheim ben ik geweest met de F1 een aantal jaren geleden. Zorg dat je in het stadiondeel staat. de rest gaat erg snel. Persoonlijk vind ik het een mooi circuit.
Spa ben ik zelf ook geweest, bij mij regende het altijd daar en regen en dan staan op schuine hellingen is niet mijn ding.
Hungaroring ken ik niet, maar schijnt wel mooi te zijn.

The Saint

Hungaroring. Schijnt op de camping heel gezellig te zijn met al die hoeren..  :D  ;)

Ben alleen bij de F1 op Spa geweest (2x). Schitterend, vooral het geluid. Maar volgende x zou ik toch nog meer geld 'investeren' in een tribunekaart. Sbv heeft nl helemaal gelijk, het regent altijd en dat is knap lastig als je op een schuine helling in het gras (of de prut..) zit onder een vuilniszak...

Maar gewoon gaan hoor!!!
No shirt no shoes, no pinball

FGG

Het worden sowieso tribunekaarten, dus da's geen punt.

Citaat van: The Saint op 20-11-2007 14:30:33
Hungaroring. Schijnt op de camping heel gezellig te zijn met al die hoeren..  :D  ;)

Ira gaat mee, Rudi... :eusa_shifty:

Walter

Citaat van: Johann op 20-11-2007 14:15:41
Het is net als een Voetbalwedstrijd. Eigenlijk live geen zak aan maar je moet het een keer meemaken.

Ben ik niet met je eens, voetbalstadion vind ik leuk om naar toe te gaan. In tegenstelling tot circuit kun je alles wel volgen (al is een herhaling af en toe makkelijk) en afhankelijk welk stadion is het nog gezellig ook

Zelf op Nurburgring geweest, zaten vlak langs baan bij uitrijden van die langhe haakse bocht met de letters Nurburgring in de rand. Was een beste plek al kost het moeite om de race goed te volgen. Maar het helee circus eromheen is het al waard.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

kyro

zou 't zeker doen !! en dan voor hockenheim !!

2x op SPA geweest, voor F1, en nog div. malen voor motor-races
oa 24 uurs !
't weer moet je altijd maar afwachten, maar op SPA,
regent 't wel heel vaak  :)

daarbij, is SPA volgens mij ook nog 's een van de duurste :eusa_think:

't ligt natuurlijk geweldig mooi (maar als ik dat wil zien, ga ik wel als
er niks te doen is) 

tribune kaartje nemen, op 'n mooi overzichtelijk stuk !
liefst dicht bij de baan !
oor-dopjes vooral niet vergeten, (krijg je vaak toch bij ingang)
EN !! genieten maar :eusa_dance:

Marc O.

Gewoon gaan natuurlijk! Persoonlijk zou ik niet voor Spa kiezen vanwege de al eerder genoemde kans op slecht weer. Dat het duur is is bekend, maar ja...... Ik heb een jaar of 8 geleden de kans gekregen om naar de F1 van Maleisie te gaan, incl. VIP kaarten en toegang tot de pitstraat. Nog steeds spijt dat ik toen niet gegaan ben. :eusa_wall:
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Ik hoor weinig mensen over het financiele aspect. We hebben 't hier wel over ca. 700 euro! Dat vind ik een behoorlijke smak geld!