Vanalles over Formule 1

Gestart door The Saint, 23-12-2004 20:52:57

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Albers vind ik dus helemaal niks. Ik hoop dat mannetje niet terug te zien in de F1.

V.w.b. het komende seizoen. Nu de electronische speeltjes zoals TC en LC eruit zijn hoop ik dat de 'echte' rijders boven komen drijven.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Quota

Citaat van: FGG op 10-03-2008 13:50:26
Albers vind ik dus helemaal niks. Ik hoop dat mannetje niet terug te zien in de F1.

V.w.b. het komende seizoen. Nu de electronische speeltjes zoals TC en LC eruit zijn hoop ik dat de 'echte' rijders boven komen drijven.

Dat hoop en verwacht ik ook... Als is het dan een beetje te laat voor sommige "ouden van dagen" om zich eindelijk eens te bewijzen (iemand dat stukje gelezen over de test van verstappen in de porsche van team verschuren???)...

Ik hoop gewoon dat Robert snel een plekje krijgt in de F1... Alberts ben ik liever kwijt dan rijk...

Emiel

Halve race gekeken, nu al genoeg van Olav Mol... :-X

Quota

Ach ja, mol slaat steeds vaker de plank mis, maar wel weer een bizarre race gisteren, Alonso en Raikkonen die dwars door het ijs gaan zonder traction control  :eusa_wall: :eusa_whistle:(langer geconcentreerd zijn loont weer) en Hamilton die zonder een fout te maken naar de eerste overwinning rijdt, vervolgens een leuke prestatie van Piquet en uiteraard (uitzonderingen moeten er ook zijn) de "aardige" duitser, Nick Heidfeld...

Ik heb me weer ouderwets zitten amuseren.... :eusa_dance:

FGG

Gelukkig maakt de buurman van elke GP een backup dus ik heb gisteravond toch nog de laatste 48 rondjes kunnen kijken.
Mooie race met genoeg spektakel.

Op naar de volgende! :eusa_dance:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

HaRdCoRe-WeZ

Was zeer amusant, en zeker de moeite waard om te kijken. Evenals de A1Gp gisteren.

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Marc O.

Massa natuurlijk, en anders ome Sjeng.....
...The Nile isn't just a river in Africa...

MJH

Hopen of verwachten?

Ik hoop Ferrari, maar Hamilton is wel de spannendste coureur...
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

heutink

;D
ik heb mijn Ferrari shirt aan, mijn Volvo T5cap op en mijn BMW jas hangt klaar.....
dus zal Hamilton het wel worden 8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

heutink

Citaat van: heutink op 02-11-2008 17:15:50
;D
ik heb mijn Ferrari shirt aan, mijn Volvo T5cap op en mijn BMW jas hangt klaar.....
dus zal Hamilton het wel worden 8)

Of zal ik toch mijn Ferrari cap opzetten, alhoewel ik ook mijn BMW cap op kan zetten
;D
ach...ik ga zo gewoon lekker kijken en ik zie het wel
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Misha

Tja, nu gaat dit hele bericht nergens meer over.
Het was bedoeld als snelle Poll voor straks, maar nu vindt niemand het meer terug; bovendien kan ik niet meer aan de Poll zitten omdat ik geen TS meer ben.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

fearless

Emiel

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*