Vanalles over Formule 1

Gestart door The Saint, 23-12-2004 20:52:57

Vorige topic - Volgende topic

Eric

Gewoon Schumi... goede auto is inderdaad handig maar de beste coureur ooit gaat gewoon winnen  :eusa_whistle:
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

The Saint

Citaat van: E.Asbroek op 03-03-2010 20:10:41
Gewoon Schumi... goede auto is inderdaad handig maar de beste coureur ooit gaat gewoon winnen  :eusa_whistle:

Zelden zo'n leugen gelezen. De beste coureur in de net-niet-beste-wagen gaat echt niet winnen hoor. Of is Button opeens veel beter geworden in verhouding tot Hamilton? Echt niet, lag gewoon aan de auto.

En daarom gaat het ook te ver om Schumacher de beste ooit te noemen. Als je het afmeet aan zijn salaris dan klopt het weer wel.

The Saint, die heus niet bedoelt dat Schumi sucks.
No shirt no shoes, no pinball

Eric

Citaat van: The Saint op 03-03-2010 20:17:34

Zelden zo'n leugen gelezen. De beste coureur in de net-niet-beste-wagen gaat echt niet winnen hoor. Of is Button opeens veel beter geworden in verhouding tot Hamilton? Echt niet, lag gewoon aan de auto.

En daarom gaat het ook te ver om Schumacher de beste ooit te noemen. Als je het afmeet aan zijn salaris dan klopt het weer wel.

Haha... ik zat al te wachten op een reactie
Ach ik mag hem gewoon. Na zijn vertrek vind ik in elk geval de sport een stuk saaier geworden
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

The Saint

Citaat van: Eric op 03-03-2010 20:22:34

Haha... ik zat al te wachten op een reactie
Ach ik mag hem gewoon. Na zijn vertrek vind ik in elk geval de sport een stuk saaier geworden

Het wordt langzamerhand duidelijk he..  ;)
No shirt no shoes, no pinball

LPGLE

Wat een geweldige slot race .

Hulde voor Sebastian Vettel . 

Ongekende spanning tot op het laatste moment !!!!

Mooi detail vond ik dat ook de emoties bij Olaf Mol dusdanig waren dat hij het even erg lastig had.

Gewoon een prachtig kampioenschap !!

peteRRR

Heb ook genoten van de race,dik verdiend voor Vettel.

Niet zo sportief van Alonso dat gemopper.

En die Olaf is een topper  :eusa_clap:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Misha

Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt.
F1 is een teamsport, waar je als je van het kaliber Schumacher bent ook betrokken bent bij het bouwen van je team én de auto.

Dus vind ik het wel degelijk zo dat Schumacher een van de grootsten ooit is, en wellicht dé grootste. Het gaat niet alleen maar om het rijden in de F1, en juist die meerwaarde die hij had en wellicht weer gaat hebben maakt hem de grootste. Niet persé de beste of meest getalenteerde rijder.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Misha

Ik moest trouwens wel lachen om dat vuistje en die snijactie van Alonso. Erg sneu, dan had je er maar voorbij moeten gaan, dood of de gladiolen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

LPGLE

Citaat van: Misha op 14-11-2010 16:49:42
Ik moest trouwens wel lachen om dat vuistje en die snijactie van Alonso. Erg sneu, dan had je er maar voorbij moeten gaan, dood of de gladiolen.
idd,  sneu spaans 'temperament'  :eusa_hand:

Marc O.

Citaat van: Misha op 14-11-2010 16:48:51

Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt.
F1 is een teamsport, waar je als je van het kaliber Schumacher bent ook betrokken bent bij het bouwen van je team én de auto.

Dus vind ik het wel degelijk zo dat Schumacher een van de grootsten ooit is, en wellicht dé grootste. Het gaat niet alleen maar om het rijden in de F1, en juist die meerwaarde die hij had en wellicht weer gaat hebben maakt hem de grootste. Niet persé de beste of meest getalenteerde rijder.

Volgens die redenatie zou Schumachers team destijds het grootste team zijn, en misschien wel het grootste team ooit. Immers, het is een teamsport. We weten niet hoe Schumi gepresteerd zou hebben met andere engineers of een andere auto. We weten daarentegen wel dat ie dit seizoen eigenlijk een irrelevante rol speelde. Dus of het dan de grootste coureur ooit is......? :eusa_think:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Kali-Integrali

Mooie race, mooi jaar voor F1!
Had het écht nodig.

Maar ik kan totaal niet genieten van Olav Mol en al die reclames!!!
Leve de BBC. Goed commentaar, geen reclames en altijd de echte topmensen aan de microfoon. Zowel vlak voor de wedstrijd op de grid als direct na de finish.

Een echte aanrader voor de nu nog RTL kijkers ;)

Emiel

RS2000

Zelf had ik liever Alonso of Webber als winnaar gezien. Heb een hekel aan die vinger van Vettel. Maar dat is iets persoonlijks, doet niets af aan zijn prestatie. De jongste wereldkampioen ooit, toch knap.
De BBC levert een prachtprogramma af. Sinds 2009 heb ik SKY en kan dus ook het forum bekijken onder the red button. Olav Mol, hoe enthousiast hij ook kan zijn, mis ik echt niet. Zeker nu hij vanuit hilversum het commentaar levert. Eddie Jordan kent zo'n beetje de helft van alle mensen die op de grid rondlopen en krijgt ze ook voor de camera tijdens het forum. Nog 119 dagen en dan gaat seizoen 2011 van start...

LekkeRRRR

'k Ben benieuwd hoe Fokke en Rene het gehad hebben in de Desert...
Vettel nog de hand kunnen drukken?

rogerV701998