Het grote GSM topic

Gestart door Esveldt, 24-12-2004 15:35:02

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

animalT5R

Citaat van: Taranis op 29-06-2011 09:29:53
.... dat Vodafone dat ook blokkeert ;)
Google Maps doet het hier gewoon hoor Ronald,ook V-F op een SGSII  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Rob850turbo

Heb een nokia C7 , zal wel een maadag ochtend versie zijn , als ik bel gaat deze vanzelf uit. daarna wil de C7 voor onbepaalde tijd niet meer aan.

2e telefoon een I phone 3G , een heel fijn toestel , nu 2 jaar oud en werkt nog steeds perfect.

Voor mij nooit meer een Nokia.

BOV

Pff... Heb nu een HTC Desire Z... Volgens iedereen is HTC helemaal geweldig, nou p**p...
Had ik maar voor de Nokia E7 Gekozen...
I take pictures and build stuff...

WYD

Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Wout309t

Ik krijg hem morgen! Ben wel benieuwd!
2011 V70 2.0T R-Design MT

volvotje850

Gisteren de Sony Ericsson experia arc binnen gekregen.Toestel ziet er erg gaaf uit.Hoe die werkt moet ik nog even uitvogelen maar dat doen we van het weekend wel  ;)

spijky

Citaat van: animalT5R op 29-06-2011 19:00:39
Citaat van: WYD op 29-06-2011 18:35:25
Ik denk dat ik voor deze ga:
http://www.samsung.com/global/microsite/galaxys2/html/specification.html
Heb ik nu ook,ben er zeer over te spreken.

Ik heb hem nu een paar weken, en hiervoor nokia e72 wat een verschil.
Ik vind hem helemaal super, was nog aan het twijfelen voor een iphone maar de Samsung is een uitstekende keuze.

Mijn vriendin heeft er ook een en de buurman ook, op het werk ook al een 5-tal collega's deze telefoon.

Samsung doet goede zaken op dit moment.
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

BBS

Alleen dat Samsung KIES om je telefoon te synchroniseren/updates binnen te halen :eusa_wall: :eusa_wall:

Wat is dat een verschrikkelijk BUTT programma.
Of het programma herkent je telefoon niet, synchroniseerd niet loopt vast echt walgelijk.
Ik heb gelijk een forum gezocht voor android telefoons en die staat in de bookmarks. Jammer genoeg moet ik die regelmatig raadplegen omdat KIES weer niet wil doen wat het moet doen. >:(

Zoveel problemen met KIES, zo probleemloos werkt de Samsung zelf. :eusa_clap:
Volvoloos....

verron

Heb sinds kort een BlackBerry Curve. Geweldig, eindelijk weer een telefoon waar je gewoon mee kunt bellen en sms-en  :eusa_dance:
Is beter dan al die glasplaatjes waar je ook mee zou kunnen bellen  ;D
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Red Devil

Sinds vorige week een BB Torch, perfect toestel. Jammer dat er niet zo veel Apps voor zijn als voor de Iphone en de Android toestellen.

marcoz84

HTC is niet geweldig (persoonlijke mening) heb er 6 gehad en allemaal zijn ze weggeweest voor reparatie, spontaan touchscreens die niet meer reageren, moederborden enz. en dat terwijl ik er gewoon netjes mee omga.

Heb inmiddels m'n 4e iphone (ben n gadgetfreak) en een ZTE blade en die bevallen me super.

Ja ik heb 22 toestellen gehad afgelopen jaar ;D altijd leuk om weer wat nieuws te hebben, binnenkort de nieuwe iphone hoop dat ik hem snel kan bestellen.

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla