Het grote GSM topic

Gestart door Esveldt, 24-12-2004 15:35:02

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Citaat van: LPGLE op 29-10-2011 20:11:26
Linkje van data verbruik app is ook welkom .

Even via de market zoeken naar "Track your 3G"
Gebruik ikzelf ook en bevalt prima...
Volvoloos....

hathü

Ik bel en surf met simyo. http://www.simyo.nl/sim-only/overzicht
Ik heb er 1GB voor internet bij. Voor mij voldoende krijg het vaak niet eens op.

pwberg

Citaat van: hathü op 29-10-2011 22:05:51
Ik heb er 1GB voor internet bij. Voor mij voldoende krijg het vaak niet eens op.

Goede tip, goedkoop en simpel toestelletje scoren en cheaper wordt het niet.
Eens serieus overwegen als mijn veel te dure Hi abonnement afloopt...
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Sbv

is het niet wat traag, als is zo de website zie
1 Mbps download- en 384 Kbps uploadsnelheid.

Turbo-Geek

Citaat van: LPGLE op 29-10-2011 20:33:51
nog wellicht een domme vraag , maar met de galaxy s II , als je bijv. google open hebt staan , normaal op de pc klik je op het kruisje , hoe klik je op de samsung een scherm weg ?

ja ja ...telefoon al een hele dag in me bezit ...:)

Even een korte uitleg van hoe Android werkt.
Apps blijven op de achtergrond staan omdat ze daar niet of nauwelijks wat verbruiken.
Android killed zelf apps als ze teveel gaan verbruiken qua memory of stroom mits ze op de achtergrond draaien.
Het systeem bewaard een soort van 'state' file waardoor als ze gekilled worden je ze weer kan oproepen en in dezelfde status terug komen.
Het lijkt dus alsof alles open blijft staan maar bij meerdere apps worden de tasks wel degelijk gekilled en de toestand wordt in een log bewaard.
Een heel ingenieus systeem en het werkt prima !
Natuurlijk Zijn apps zoals navigatie wel een aanslag op de batterij aangezien de GPS sensor aan blijft staan en constant zal positie bepalen, ook op de achtergrond.
Hetzelfde geld voor Whatsapp die niet tot nauwelijks te killen is omdat de het netwerk constant wordt gescreened ivm inkomende berichten, en dat kost merkbaar stroom.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Turbo-Geek

Citaat van: Sbv op 29-10-2011 22:41:40
is het niet wat traag, als is zo de website zie
1 Mbps download- en 384 Kbps uploadsnelheid.

Wat is traag ?
Ik heb een veel snellere verbinding maar de praktijk toont aan dat die niet tot nauwelijks gehaald wordt.
Mobiel internet is en blijft traag en niet te vergelijken met de internetverbinding thuis.
  The things you own end up Owning you !

hathü

Voor mij snel genoeg, traag is het i.m.o niet. Internet op m,n mobiel is voor erbij. Op mijn mobiel ben ik niet zo fanatiek op internet, thuis op de laptop wel. Ik bel en internet voor 11,95 euro per maand, lekker goedkoop. Ben wel iemand die vaker gebeld wordt dan dat ie zelf beld.

elianmars

Citaat van: LPGLE op 29-10-2011 20:33:51
nog wellicht een domme vraag , maar met de galaxy s II , als je bijv. google open hebt staan , normaal op de pc klik je op het kruisje , hoe klik je op de samsung een scherm weg ?

ja ja ...telefoon al een hele dag in me bezit ...:)

Helemaal recht onder (soort enter-toets) indrukken. Dan ga je terug naar het startscherm.

Als je alles wilt afsluiten, de grote knop midden onder lang ingedrukt houden. Dan verschijnt taakbeheer in beeld. Als je dat aantikt, kun je alles afsluiten.
Ik wis ook regelmatig het RAM geheugen.

Vulk

Ik herlaad mijn telefoon elke 2 maand voor 6 euro.  8)

Ik word gek mocht ik ook op mijn telefoon internettoegang (en dus ook email) hebben.

elianmars

Citaat van: Vulk op 30-10-2011 07:26:40
Ik herlaad mijn telefoon elke 2 maand voor 6 euro.  8)

Ik word gek mocht ik ook op mijn telefoon internettoegang (en dus ook email) hebben.

Ah, dat waren nog eens tijden  ;D

Heel verstandig, Thomas!  :eusa_clap:

(Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy SII  ;D ;D )

LPGLE

turbo-geek en elianmars, bedankt voor de reacties , langzamerhand wordt alles wat duidelijker .
Gister riep ik nog " ik wordt te oud voor deze dingen", maar snap er nu al redelijk wat van :)

V70geRwin

Citaat van: LPGLE op 30-10-2011 11:21:51
turbo-geek en elianmars, bedankt voor de reacties , langzamerhand wordt alles wat duidelijker .
Gister riep ik nog " ik wordt te oud voor deze dingen", maar snap er nu al redelijk wat van :)

Met de iphone zal ze wel eerder meer data gaan gebruiken maar zelf ondervonden dat je met 500 mb een heel eind komt (heb nog een 2gb bundel uit de goede tijd).

mehn

Iemand nog tips met betrekking tot leuke Android apps voor op mijn nieuwe el cheapo chinese imitatie SE Xperia Arc?

;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

viking_in_shorts

Citaat van: mehn op 04-11-2011 14:36:43
Iemand nog tips met betrekking tot leuke Android apps voor op mijn nieuwe el cheapo chinese imitatie SE Xperia Arc?

http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqR,!iIE5dhgILgKBOcGWSgpbw~~_12.JPG

;D

iTunes ? :eusa_whistle:

mehn

Citaat van: viking_in_shorts op 04-11-2011 14:39:11
Citaat van: mehn op 04-11-2011 14:36:43

http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqR,!iIE5dhgILgKBOcGWSgpbw~~_12.JPG

;D

iTunes ? :eusa_whistle:

Die ellende staat al op mijn PC, laat maar ;)
Ik gebruik tegenwoordig Spotify voor mijn iPod :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: