Het grote GSM topic

Gestart door Esveldt, 24-12-2004 15:35:02

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Citaat van: Rayman op 22-07-2009 15:31:18
Maar of ik al die features nodig heb... :-\

Tuurlijk niet!

Maar een waterpas, laptimer en kookwekker is wel erg handig... ;D

Jur

Citaat van: Emiel op 22-07-2009 15:56:47
Maar of ik al die features nodig heb... :-\

Tuurlijk niet!

Maar een waterpas, laptimer en kookwekker is wel erg handig... ;D

Nokia 5140 heeft toch echt een waterpas... Maar dan moet je wel je camera functie inleveren :eusa_think:

Rayman

Wil er eigenlijk gewoon mee kunnen bellen en sms-en. GPS en mail vind ik handig, maar niet onmisbaar. Sommige telefoonboeren reppen over "Je hele sociale leven in 1 handig en multifunctioneel toestel". Uh-oh.... :-\

Back to Basic; eventjes geen overgespecificeerde telefoon voor mij. Toch maar gekozen voor de Nokia 6500 classic. Voldoet voor mij prima.

elianmars

Die N97 ziet er wel mooi uit, zeg!

Ik ben redelijk tevreden met mijn E75. Heeft af en toe moeite om me bij te houden, geloof ik.
Toetsenbord gebruik ik eigenlijk niet. Ik typ er minder snel mee dan met de cijfertjes toetsen  :eusa_shifty:

Laserblue

Citaat van: Rayman op 22-07-2009 18:51:54
Wil er eigenlijk gewoon mee kunnen bellen en sms-en. GPS en mail vind ik handig, maar niet onmisbaar. Sommige telefoonboeren reppen over "Je hele sociale leven in 1 handig en multifunctioneel toestel". Uh-oh.... :-\

http://www.mobilegazette.com/handsets/nokia/nokia-6500-classic/nokia-6500-classic.jpg

Back to Basic; eventjes geen overgespecificeerde telefoon voor mij. Toch maar gekozen voor de Nokia 6500 classic. Voldoet voor mij prima.

sjiek ding  8)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

mehn

Ik krijg morgen mijn SE C905, ben benieuwd :)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ronbroek

Kreeg deze vorige week in m'n handjes geduwd, beetje te dun.  :eusa_think:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Rudy-M

Pfff, is dat niet lastig, zo in spiegelbeeld?  :P

Reitse

http://www.mobilegazette.com/handsets/nokia/nokia-6500-classic/nokia-6500-classic.jpg

Sterkte... m'n vriendin heeft dat ding ook en wordt langzaam beetje gek van de toetsen. Kost behoorlijk tijd om aan te wennen en ze voelen heel beroerd aan.

Rayman

Citaat van: Reitse op 23-07-2009 07:27:39

Sterkte... m'n vriendin heeft dat ding ook en wordt langzaam beetje gek van de toetsen. Kost behoorlijk tijd om aan te wennen en ze voelen heel beroerd aan.

Da's natuurlijk geen vergelijk. Vrouwen kunnen met de meeste apparaten niet meteen goed omgaan :evil: ;). Het is maar net wat je gewend bent; De 6110 Navigator (voorganger) was in dat opzicht niet anders.

@®-

Ik heb nu een paar dagen een Nokia E71, wat een fijn toestel.
Fijne toetsen (qwerty toetsenbord), een metalen behuizing (lekker hufter proof), een redelijke camera en voor een telefoon supersnel internet.
Wat ook heel fijn is dat de accu zo lekker lang meegaat zonder dat ie aan de beademing moet.

Ik was mijn Blackberry een beetje zat aan het worden, het spaceballetje wat niet meer goed werkte, een beroerde Bluetooth verbindings verkeer, het internet dat zo traag was dat het mijn oude inbelmodem gevoel weer terug kwam, regelmatig een batterij reset doen zodat ie misschien wel een keer doet wat ik wil, en zo nog wel heel wat om op te noemen. De accu ging als het een beetje mee zat een dag mee (wel altijd aan en ook de blauwe tanden aan).

FGG

Heb ondertussen de E71 ruim 4 maanden en bevalt super.

Voor de mensen die een iPhone overwegen: >>>KLIK<<<

:eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Turbo-Geek

Ik was altijd iemand die graag het nieuwste van het nieuwste moest hebben dus ook alle gadgets en dat ging dus ook op voor de telefoons.
Nu een aantal telefoons verder (en een aantal jaren ouder) kom ik tot de conclusie dat ik 75% van al die 'leuke' dingen op zo'n foon gewoon NIET gebruikt of het gewoon vrij weinig voorsteld.
De camera's blijven sjips vergeleken met simpele compact camera's (laat staan de wat duurdere modellen), navigeren heb ik geprobeert maar vind het niks op zijn klein schermpje, i-net op die dingen blijft behelpen en voor het mp3 gebeuren heb ik een serieuze mp3 speler.
Kortom, ik bel ermee en kan gebelt worden en af en toe een sms en eerlijk gezegt houd het dan toch snel op.
Met dat in ogenschouw zijn er dan HEEL VEEL goeie toestellen te vinden die zeker niet duur zijn.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

FGG

Citaat van: Turbo-Geek op 05-08-2009 14:58:07
Ik was altijd iemand die graag het nieuwste van het nieuwste moest hebben dus ook alle gadgets en dat ging dus ook op voor de telefoons.
Nu een aantal telefoons verder (en een aantal jaren ouder) kom ik tot de conclusie dat ik 75% van al die 'leuke' dingen op zo'n foon gewoon NIET gebruikt of het gewoon vrij weinig voorsteld.
De camera's blijven sjips vergeleken met simpele compact camera's (laat staan de wat duurdere modellen), navigeren heb ik geprobeert maar vind het niks op zijn klein schermpje, i-net op die dingen blijft behelpen en voor het mp3 gebeuren heb ik een serieuze mp3 speler.
Kortom, ik bel ermee en kan gebelt worden en af en toe een sms en eerlijk gezegt houd het dan toch snel op.
Met dat in ogenschouw zijn er dan HEEL VEEL goeie toestellen te vinden die zeker niet duur zijn.

Dat je daar een aantal telefoons voor nodig had. Voor mij heeft m'n telefoon 4 functies: bellen, sms-en, plannen en synchroniseren. De camera gebruik ik echt nooit, navigatie alleen als ik er echt niet uit kom en internetten als 't echt niet anders kan en echt moet (als ik bijvoorbeeld de Autoweek ben vergeten als ik op de wc zit).

Ik ga ook een beetje over m'n nek van kreten als "... de eerste 8 megapixel telefoon".

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Rudy-M

Citaat van: FGG op 05-08-2009 14:12:07
Voor de mensen die een iPhone overwegen: >>>KLIK<<<

:eusa_whistle:

Die iPhone lag in een Opel Corsa... zou ik ook spontaan in de fik van vliegen ;D