Het grote GSM topic

Gestart door Esveldt, 24-12-2004 15:35:02

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Citaat van: Hans Duiven op 15-01-2010 12:59:04
Citaat van: Turbo-Geek op 14-01-2010 15:41:40
Ik heb ervaring met de HTC HD2 .. vraagt u maar

Komt ie:

Heb je ook het problemeem, als je met je PC wilt synchroniseren via Windows Mobile Apparaat Centrum, dat hij de HD 2 niet herkent? Of ken je dit probleem?

USB verbinding en USB verbindingen toestaan geselecteerd.  
Al een paar keer ondervonden. 1 x de HTC gereset en daarna weer werkend, maar de keer daarna wéér niet.

Firewall is goed geconfigureerd op Windows 7 Ultimate.

Hans

Tja, bekend probleem...
Windows en synchroniseren is een drama, zeker als je verschillende apparaten hebt of hebt gehad.
Oja, en als je dan ook nog Nokia PC Suite of OVI suite ernaast gebruikt is het nog erger,.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Turbo-Geek

Citaat van: Hans Duiven op 15-01-2010 12:59:04
Citaat van: Turbo-Geek op 14-01-2010 15:41:40
Ik heb ervaring met de HTC HD2 .. vraagt u maar

Komt ie:

Heb je ook het problemeem, als je met je PC wilt synchroniseren via Windows Mobile Apparaat Centrum, dat hij de HD 2 niet herkent? Of ken je dit probleem?

USB verbinding en USB verbindingen toestaan geselecteerd. 
Al een paar keer ondervonden. 1 x de HTC gereset en daarna weer werkend, maar de keer daarna wéér niet.

Firewall is goed geconfigureerd op Windows 7 Ultimate.

Hans

Nooit last van gehad maar ik synchroniseer zelden met Active Sync (dat gaat goed).
Maar agenda's en andere outlook meuk synchroniseer ik nooit.
Als ik hem aan de PC hang is het puur voor actuve sync ivm het installeren van apps oid en nooit om daadwerkelijk te synchroniseren met mijn PC agenda en bestanden, vind dat niet nodig.

Het beste kan je de HD2 thread op tweakers volgen en kijken op XDA deveplopers, daar worden vele aanpassingen zelf gedaan door hobbyisten want HTC heeft geen goeie naam vwb het bijhouden van bugs als het toestel eenmaal een aantal maanden op de markt is.

P.s. ik werk op XP SP3 .... En wellicht zal WM7 een hoop zaken omtrent synchroniseren oplossen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Hans Duiven

Ik zal eens even die site bekijken, gebruik geen Active Sync, maar windows mobile center .

Vanwege de roosters maak ik veel gebruik van synchronisatie.

Hans

Ruup

Een Iphone 3G, erg fijn ding je kan er zelfs mee bellen! ;)

Gr. Ruben

Turbo-Geek

Citaat van: Hans Duiven op 15-01-2010 16:52:39
Ik zal eens even die site bekijken, gebruik geen Active Sync, maar windows mobile center .

Hans

Ik dus niet. Gebruik hem puur als smartphone dus de toeters en bellen en dat gaat prima !
Vooral het tweaken is een uitkomst maar dat moet je wel liggen.

Ronbroek

Samsung Jet, eigenlijk niet echt een smartphone.

Gebruik hem om mail te checken en een beetje te internetten.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Hans Duiven

Citaat van: Turbo-Geek op 15-01-2010 22:24:48

Hans

Ik dus niet. Gebruik hem puur als smartphone dus de toeters en bellen en dat gaat prima !

Jammer, ik had verwacht dat je er meer verstand van zou hebben  :evil:

Turbo-Geek

Citaat van: Hans Duiven op 15-01-2010 22:43:25

Hans

Jammer, ik had verwacht dat je er meer verstand van zou hebben  :evil:

Aardig wat verstand van de phone zelf maar het syncen niet want ik maak geen gebruik van agenda's en dergelijke.
Vwb de juiste tweaks, apps, en aanpassingen kan ik je wel helpen !
Super ding die HD2 maar je hebt toch wel wat extra aanpassingen nodig om er optimaaal van te genieten.

De 1.48 firmware en diverse hotfixes al installed ?

Hans Duiven

Citaat van: Turbo-Geek op 16-01-2010 11:51:10

Hans

Jammer, ik had verwacht dat je er meer verstand van zou hebben  :evil:

Aardig wat verstand van de phone zelf maar het syncen niet want ik maak geen gebruik van agenda's en dergelijke.
Super ding die HD2 maar je hebt toch wel wat extra aanpassingen nodig om er optimaaal van te genieten.

Dit hele rijtje heb ik al geïntstalleerd. Wel een snel uitgebrachte ROM-update, na de release van de HD2 by the way  :eusa_think:

Verder een geweldig toestel. De accu is wat aan de krappe kant als je wat Wifi en G3 gebruikt, maar nog altijd beter dan het verbruik van de IPhone.
Weet jij nog een accu met grotere capaciteit die in de HD2 past?

Goed weekend!

Hans

Turbo-Geek

Citaat van: Hans Duiven op 16-01-2010 18:33:06
Citaat van: Turbo-Geek op 16-01-2010 11:51:10

Hans

Jammer, ik had verwacht dat je er meer verstand van zou hebben  :evil:

Dit hele rijtje heb ik al geïntstalleerd. Wel een snel uitgebrachte ROM-update, na de release van de HD2 by the way  :eusa_think:

Verder een geweldig toestel. De accu is wat aan de krappe kant als je wat Wifi en G3 gebruikt, maar nog altijd beter dan het verbruik van de IPhone.
Weet jij nog een accu met grotere capaciteit die in de HD2 past?

Goed weekend!

Hans
Nog niet gezien een dergelijke accu, wel foto's van dikkere accu's met een standaardje enzo maar ik heb ondertussen voor 8 euro een extra besteld in Hong Kong !
Er zijn ook tweaks voor verbeterde accu prestaties, vooral de slimme apps werken leuk waarbij je een 24 uurs ritmer kan instellen en hij op bepaalde momenten als er niks gebeurt en ahv tijdstippen bepaalde functies tijdelijk uit zet.

Hier vind je een leuklijstje van de populaire aanpassingen en slechts een deel van wat er reeds voor de HD2 verkrijgbaar is (gratis !).
Leuke is dat de coders ook op het forum zitten en je dus om aanpassingen op hun apps kan vragen en natuurlijk vragen stellen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584415

Je moet wel van het aanpassen houden maar als JIJ wilt dat de phone doet wat jij wilt dan is de HD2 gewoon Super.
Iphone ook leuk maar heel beperkt zodra je je verdiept en dan loop je snel tegen de grenzen aan die Steve Jobs en kornuiten voor jou bepaald hebben, en/of kan je flink betalen voor je apps.

Navigatie met TT7 gaat trouwens ERG goed op de HD2 en supersnel een fix, zelfs soms binnenshuis.

Hans Duiven

Thanks!  Ik ga mijzelf straks inlezen!  :eusa_clap:

Hans

onnaj

Blackberry 8900! Mist het snelle internet ma heb nog nooit zoveel plezier met een foon gehad! Zit allemaal erg logisch in elkaar en werkt prima. De gratis te downloaden navi is simpel ma werkt gewoon perfecto mundo.

Heb zelf een Samsung i900 gehad, redelijke telefoon alleen na 1 jaar al kaduk! En ik ben er erg voorzichtig mee. Collega heeft ook een Samsung en ook al problemen, dus voor mij niet snel een Samsung meer.

Van Blackberry is t grootste nadeel t duurdere internetabonnement ma da weegt zeker op tegen het gebruiksgemak.

Turbo-Geek

Citaat van: Hans Duiven op 16-01-2010 19:37:25
Thanks!  Ik ga mijzelf straks inlezen!  :eusa_clap:

Hans

Succes, ALLES kan maar het kost wel aardig wat tijd om alles te lezen en te proberen maar voor alles is (of komt) een probleem en je kunt vrijwel alles aan je eigen stijl aan passen.
Ik heb zo op mijn today screen 20 icons zitten (slide) en alle belangerijke functies onder de powerknop zitten om dus heel simpel bepaalde functies op te roepen.
Vooral de terugkomst van de Taskmanager is heel handig !
Om maar te zwijgen van de vele grafische updates die door fans zelf gemaakt zijn, dus voor iedere smaak wat moois !

Wat wel mooi is trouwens is de HTC auto kit.
Een mooie houder waar ook de voeding is weg gewerkt, en dus niks van een dom kabeltje er steeds in prikken enzo.
Je krijgt een andere dekseltje waarin de magnetische 'voet' grijpt en de accu oplaad. Als je nu kijkt naar je accu zie je de connector al zitten, die 3 pinnetjes ofzo.
Het nieuwe dekseltje heeft dus penntjes die daarop aansluiten en zo de accu voeden.
Komt volgende maand uit als het goed is.

Ronbroek

Citaat van: onnaj op 16-01-2010 19:40:57
Blackberry 8900! Mist het snelle internet ma heb nog nooit zoveel plezier met een foon gehad! Zit allemaal erg logisch in elkaar en werkt prima. De gratis te downloaden navi is simpel ma werkt gewoon perfecto mundo.

Heb zelf een Samsung i900 gehad, redelijke telefoon alleen na 1 jaar al kaduk! En ik ben er erg voorzichtig mee. Collega heeft ook een Samsung en ook al problemen, dus voor mij niet snel een Samsung meer.

Van Blackberry is t grootste nadeel t duurdere internetabonnement ma da weegt zeker op tegen het gebruiksgemak.

Een Blackberry Bold 9700 met een HI 384/128 abbootje, gaat dat werken  :eusa_think:

EDIT Jet de deur uit gedaan en het abootje wordt opgewaardeerd door HI ivm de Blackberry

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Rudy-M

Dat niemand nog de Nokia N900 heeft uitgeprobeerd?

Nog een paar maandjes en dan ben ik los van T-Mobile. Gaat dus wat anders worden. iPhone blijft (hoogstwaarschijnlijk) :P