Downpipes ferrita of ipd

Gestart door erickie, 14-05-2014 20:25:04

Vorige topic - Volgende topic

erickie

Welke van de twee en waarom?
S60 2.5T 2007.

Johann

Denk dat beide niet uitgesproken beter of slechter zijn.
Ferrita is in Europa gangbaarder.

Jelmar

Eentje op maat! Wordt passend gemaakt op de auto en nog goedkoper ook ;)
850R

elianmars

Citaat van: Jelmar op 14-05-2014 22:52:26
Eentje op maat! Wordt passend gemaakt op de auto en nog goedkoper ook ;)

Maar ja, wie maakt zulke dingen....  :eusa_think:

;D ;)

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

elianmars

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

JuT5R

JT heeft ook gewoon goede kwaliteit downpipes. Rijd er zelf ook mee, bevalt prima.

Fasttech is volgens mij dealer van JT.

Piet

Geen van tweeen, gewoon bij Jelmar laten maken....

MrCain

Citaat van: Piet op 15-05-2014 12:20:51

Precies => laten maken of zelf maken. Vind persoonlijk de prijzen die ze voor die pijpen vragen redelijk hoog...
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

leons850

Citaat van: MrCain op 15-05-2014 12:27:37

Precies => laten maken of zelf maken. Vind persoonlijk de prijzen die ze voor die pijpen vragen redelijk hoog...

Je bedoelt dat het vaak ook voor de helft van de prijs kan? ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

MrCain

Citaat van: leons850 op 15-05-2014 12:43:36
Citaat van: MrCain op 15-05-2014 12:27:37

Je bedoelt dat het vaak ook voor de helft van de prijs kan? ;)

Inderdaad: die van mij heeft nog geen €400,- gekost incl 100 CPI race katalysator => heb hem helemaal zelf gemaakt (ook de flens) en een maat van me heeft hem in elkaar gelast (scheeld ook veel omdat ik hem niet hoeft te betalen).

Maar aan de andere kant: een IPD of Ferrita schroef je er zo onder en past gewoon en een "Custom" moet helemaal op maat gemaakt worden waar je toch zo een dagje mee bezig bent
Denk dat het een keuze is die je zelf moet maken: goedkoper maar kost gewoon meer moeite of duurder en zo klaar ;)

Jelmar

Ik mag geloof ik geen prijzen noemen maar voor iets meer dan de genoemde €400 zit eronder, en met garantie.

Maar het is gewoon binnenkomen met de auto, wachten, en naar huis genieten van je nieuwe downpipe.
Dus de 'moeite' begrijp ik niet zo...
850R

leons850

Citaat van: Jelmar op 15-05-2014 13:40:00
Ik mag geloof ik geen prijzen noemen maar voor iets meer dan de genoemde €400 zit eronder, en met garantie.

Maar het is gewoon binnenkomen met de auto, wachten, en naar huis genieten van je nieuwe downpipe.

Dit kan die! ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

MrCain

Citaat van: Jelmar op 15-05-2014 13:40:00

Citaat van: MrCain op 15-05-2014 13:12:47
Inderdaad: die van mij heeft nog geen €400,- gekost incl 100 CPI race katalysator => heb hem helemaal zelf gemaakt (ook de flens) en een maat van me heeft hem in elkaar gelast (scheeld ook veel omdat ik hem niet hoeft te betalen).

Maar aan de andere kant: een IPD of Ferrita schroef je er zo onder en past gewoon en een "Custom" moet helemaal op maat gemaakt worden waar je toch zo een dagje mee bezig bent
Denk dat het een keuze is die je zelf moet maken: goedkoper maar kost gewoon meer moeite of duurder en zo klaar ;)

Dat bedoeldi ik dus met de "moeite"  ;)